Thursday 25 August 2011

دِلّی کی ورجِن گرل

یہ کہانی دِلّی کی ورجِن گرل کی ہے جسے میں چُدائی کے یئے ھوٹل لے گیا اسکا چُدائیکا موڈ بنانے کیلیے مینے اُسے اَپنی گود میں اُٹھا لِیا اؤر بیڈ پر لِٹا دِیا اؤر اُسکی سلوار پیروں سے آزاد کر دی۔ اُسنے سفید رںگ کی چڈّھی پہنی تھی۔ وو شرماکے دُوسرے ترپھ دیکھ رہی تھی۔ مینے اَپنا شرٹ اُتارا بنِیان نِکالی اؤر پیںٹ اُتاری اَب میں اُسکے سامنے سِرف اَںڈرویّر میں تھا اؤر وو میرے سامنے سِرف ایک چھوٹی سی چڈّھی میں۔ میرا لنڈ تو ایکدم کھڑا ہُآ تھا۔ میں بیڈ پے اُسکے اُوپر لیٹ گیا اؤر اُسکے بُوبس دبانے لگا۔ مینے اُسے کہا میرا لںڈ ٹیسٹ کروگی اُسنے ن کہا وو بولی "مُجھے مُںہ میں نہیں لینا" میں بولا "ٹھیک ہے تُمہاری مرزی" اؤر پھِر ایک ہاتھ نیچے لے جاکے اُسکی چُوت سہلانے لگا۔ اُسکی چڈّھی گیلی ہو چُکی تھی۔ مینے ہاتھ پھِر اُسکے چڈّی میں ڈال دِیا تو وو سِہر گیّ۔ میرے ہاتھ کو اُسکی جھانٹ کے بال لگ گیے۔ مینے اُسے پُوچھا "کبھی اِسے ساپھ نہیں کرتی"۔ اُسنے گردن ہِلاکے ن کہا۔ مینے ایک اُںگلی اُسکی چُوت کے چھید پے پھیرنے لگا وو آاَہّ ہّ ہّ ہ اُواُفّ ف ّف ّف آآّہّ ہ سس ّس ّس یئی ئیئ یئ ی آآّہ ّہ کرتی رہی مینے پھِر وہی اُنگلی اُسکے چُوت میں گھُسیڑنے لگا وو پھِر سے چِلّانے لگی میری پُوری اُںگلی اُسکی چُوت میں چلی گیی اُسکی چُوت کاپھی ٹائیٹ تھی۔ پھِر میں اُنگلی کو اَندر ہی گول گول گھُمانے لگا۔ وو سِرف آہّہّہّہ اُواُفّف ززّزُّواُواورسیئے کر رہی تھی۔ تھوڑی دیر باد مینے اَپنا ہاتھ اُسکے چڈّھی سے نِکالا۔ اُسکی چڈّھی نِکالنے لگا وو شرما رہی تھی۔ مینے اُسکی چڈّھی اُسکے پیروں سے اَلگ کر دی اؤر اُسکی چُوت دیکھنے لگا۔ تبھی اُسنے اَپنے دونو پیر ایک کے اُوپر ایک رکھ دِیے اؤر چُوت چھُپانے کی کوشِش کرنے لگی مینے اُسکے دونو پیر اَلگ کر کے اُسے پکڑ لِیے۔ اؤر مُجھے اُسکی چُوت دِکھنے لگی، کیا چُوت تھی وو۔ ایک دم کوری چُوت۔ چُوت پُوری ترہ سے سیل پیک تھی۔ مینے پھِر اَپنی ایک اُںگلی اُسکی چُوت میں گھُسا دی اؤر اُسکے گُلابی لِپس پر اَپنے لِپس رکھکر کِس کرنے لگا ساتھ ہی ساتھ اُںگلی اَندر باہر کرنے لگا۔ وو ایک دم پاگل ہو گئی اؤر میرا ہاتھ پکڑ کے زور زور سے اُںگلی اَندر باہر کرنے لگی۔ تھوڑی دیر میں اُسکی چُوت نے پانی چھوڑ دِیا اؤر میرا ہاتھ گیلا کر دِیا۔ مینے سوچ لِیا یہی سہی ٹائیم اُسے چودنے کا کیوںکِ اُسکی چُوت پُوری ترہ سے گیلی ہو گیی تھی۔ مینے اَپنا اَںڈر وِیر اُتار دی میرا کھڑا ہُآ 9 اِنچ لمبا لنڈ دیکھ کر وو ہیران ہو گیی اؤر بولی میں تو جھُوٹھ سمجھی تھی پر تُمہارا تو سچ مُچ بہُت لمبا ہے میں بولا ڈرو نہی میرا وادا ہے کُچھ ٹائیم باد تُم ہی بولوگی پُورا ڈالو جور جور سے فِر پیںٹ سے کنڈوم کا پیکیٹ نِکالا۔ مینے اُسے کہا "یے کنڈوم ہے۔ کبھی دیکھا ہے؟" اُسنے گردن ہِلاکے ن کہا۔ مینے اُسمیں سے ایک کنڈوم باہر نِکالا اؤر اُسے کہا "دیکھ لو اِسے لںڈ پے کیسے چڑھاتے ہیں اَگلی بار تُمہیں ایسا والا دُوسرا کنڈوم میرے لنڈ پے چڑھانا ہوگا"۔ وو گؤر سے دیکھنے لگی۔ مینے کنڈوم اَپنے لنڈ پے چڑھا دِیا مینے کل ہی اَپنی جھانٹ کے بال ساپھ کِیے تھے۔ پھِر مینے اُسکی دونو ٹاںگیں گھُٹنوں سے موڑ دی اؤر پوسِبل ہو سکے اُتنی پھیلا دی۔ اَب اُسکی چُوت کھُل چُوکی تھی۔ اؤر اُسکی دونو ٹاںگوں کے بیچ اُسکے اُوپر آ گیا۔ مینے اَپنا لنڈ ایک ہاتھ سے اُسکی چُوت پے رکھ دِیا اؤر اُسکی چُوت پے رگڑنے لگا۔ وو بُوری ترہ پاگل ہو گیی اؤر مُجھسے کہنے لگی "پلیز جلدی ڈال دو ورنا میں مر جاُّںگی۔ پلیز جلدی کرو۔ پھاڑ دو میری چُوت اِس لنڈ سے پلیز۔"

 میں  نے ایک جور سے دھکّا مارا۔ وو تڑپ اُٹھی اؤر چِلّانے لگی اُئی ئی مّماآاَ مماآّرّرر گگّگاآّاَیّی ّئی آآاَہ ّ ہ ّہ ہ میری سسہ ّہ ّ ہّ ہُ وتّت ّتّت پپّ پّ پّھاَّتت گگایّیّ یّئ ی نن ّنّ نکّ ک ّکّاآّاَلّ لّ لُواُواُواو اِی سّسی آاَہّ ہّ ہ۔ پھِر تھوڑی دیر میرا لنڈ ایسے ہی رکھ کے ایک اؤر جور سے دھکّا مارا ویسے اُسکی سیل ٹُوٹ گیی اؤر وو رونے لگی۔ وو چِلّا اُٹھی آآہّ ہّ ہ پلیز نِکالو اِسّے میں مر جاُّںگی پلیز۔ وو تو شُکر ہے کِ میں  نے ٹیوی پہلے ہی تیج آواز میں اون یا ہُآ تھا ورنا ہوٹل والے آ جاتے، مینے کہا کُچھ نہیں ہوگا ایسے ہی پڑی رہو درد کم ہو جایّگا ہم دونو تھوڑی دیر ایسے ہی پڑے رہے اُس وکت میں اُسکے بُوبس پریس کر رہا تھا۔ اؤر دُوسرا چُوس رہا تھا 5 مِنٹ۔ باد وو اَپنی گانڈ ہِلانے لگی میں سمجھ گیا کِ اَب چُوت چُدوانے کو لنڈ کے دھکّوں کا اِنتجار کر رہی ہے میں اَپنا لنڈ اُسکے چُوت سے اَندر باہر کرنے لگا۔ اُسے بھی اَب مزا آ رہا تھا۔ وو بھی اَپنی گانڈ اُوپر نیچے کر کے رِسپوںس دینے لگی۔ مینے پھِر سپیڈ بڑھاتے ہُئے جور جور سے دھکّے مارنے لگا۔ وو چِلّا رہی تھی۔ جِسّے مُجھے اؤر بھی مزا آ رہا تھا۔ تھوڑی ہی دیر میں وو مُجھسے لِپٹ گیی اؤر اُسنے اَپنی چُوت سے ڈھیر سارا پانی چھوڑ دِیا۔ لیکِن میرا لںڈ اَبھی بھی جوش میں تھا۔

پھِر مینے اُسکو بولا کِ اَب میں تُمہیں ڈوگی سٹائیل میں چودُںگا وو جھٹ سے ڈوگی بن گیی واہ پیچھے سے کیا شیپ تھی اُسکی، بِنا ٹائیم ویسٹ کِیے مینے اُسکی چُوت میں اَپنا لنڈ رکھا اؤر جوردار دھکّا مارا ایک ہے دھکّے میں پُورا کا پُورا 9 اِنچ لمبا لنڈ اُسکی چُوت پھاڑتا ہُآ جڑ تک پہُنچ گیا وو چیںکھتے ہُئی بولی اُواوئی ئی ئی ئی ئی ئ یئ ی ماآّاَ، سپرش پلیز آرام سے پھِر میں دھیرے-دھیرے اُسکی چُوت میں اَپنا لنڈ اَندر باہر کرنے لگا کُچھ دیر باد وو کھُد پیچھے کی ترف دھکّے مارنے لگی اؤر بولنے لگی سپرش آج اَپنی پُوری تاکت سے میری چُوت چودو جو ہوگا دیکھا جایّگا پھِر کیا تھا میں پُورے جوش کے ساتھ اُسکی چُوت چودنے لگا اؤر وو اُواوہّہّ، آآّاَمّ مّ مّ م ییئ ی سّ سّس ّس،یّیّ 
ئی سّس ّسّس ّس ّس سپرش ییّیّیّئ یسّ سّس ّس کریب پندرہ مِنٹ کے باد مینے بھی کںڈوم میں پانی چھوڑ دِیا اؤر وو بھی جھڑ گیی پھِر اُسکے پیچھے ہی اُسکے چُوت میں لنڈ ڈال کے لیٹ گیا۔ 10 مِنٹ باد مینے اُسکی چُوت سے لنڈ نِکالا اؤر اُسکے اُوپر سے اُٹھ گیا۔ اؤر دیکھا تو اُسکے چُوت سے تھوڑا بہُت کھُون نِکلا تھا۔ کھُون اؤر اُسکی چُوت نے چودا ہُآ پانی سے اُسکی چُوت پُوری ترہ سے گیلی ہو چُکی تھی۔ مینے اَپنے لںڈ سے کںڈوم اُتارا اؤر اُسے اَپنی باہوں میں اُٹھا کے ٹوئیلیٹ لے گیا۔ وہاں اُسے بیٹھا کے ٹھںڈے پانی سے اُسکی چُوت ساپھ کرنے لگا۔ اُسکی چُوت میں اُںگلی ڈال کے ساپھ کرنے کی وجہ سے میرا لںڈ پھِر سے کھڑا ہو گیا۔ میں اُسکی چُوت ساپھ کرکے پھِر اُسے اَپنے باہوں میں اُٹھایا اؤر بیڈ پے لاکر رکھ دِیا۔ اَب میرا لںڈ میرا پسںدیدا شوٹ مارنے کے لِیے بیکرار تھا۔
پیںٹ سے مینے ایک کنڈوم نِکالا اؤر اُسکے ہاتھ میں دے دِیا اؤر کہا "چڑھا دو اِسے میرے لنڈ پے"۔ اُسنے اُسمیں سے کنڈوم باہر نِکال کے میرے لنڈ پے رکھا اؤر اُسے میرے لنڈ پے چڑھا دِیا۔ مینے اُسکی دونو ٹانگے اَپنے کںدھے پے رکھی نیچے سے مینے میرا لںڈ اُسکی چُوت میں پُوری ترہ سے گھُسا دِیا اؤر اُسکی باہوں میں اَپنے دونو ہاتھ ڈال کے اُسے اُوپر اُٹھایا۔ اَب میں کھڑا تھا اُسکی دونو ٹاںگے میرے کںدھے پے تھی اؤر میرے دونو ہاتھ اُسکے پیٹھ کے پیچے تھے۔ وو پُوری ترہ سے بینڈ ہو چُکی تھی میرا لنڈ اُسکی چُوت میں تھا۔ مینے اَپنی تھوڑی سی پیٹھ سپورٹ کے لِیے دیور پے ٹچ کی اؤر اَپنی کمر آگے پیچے کرنے لگا۔ اِس پوجِشن میں میرا پُورا کا پُورا لںڈ اُسکی چُوت میں چلا جا رہا تھا۔ جب میں پرِیا کو اِس ترہ سے چودتا تو مُجھے دِوار کا سپورٹ لینے کی جرُورت ن پڑتی کیونکِ وو سِرف 22 سال کی تھی اؤر اُسکا بھار بہُت ہی کم تھا۔ میرا لںڈ اُسکی چُوت سے اَندر باہر ہو رہا تھا۔ مینے اُسے پُوچھا "مزا آ رہا ہے ن؟" اُسنے ہاں کہتے ہُئے کہا "ایسے ہی چودتے رہو میرے سپرش۔ میں تُمہاری دِوانی ہو گیی ہُوں۔ شادی کے باد بھی میں تُمہیں سے چودواُّںگی اؤر زور سے چودو فاڑ ڈالو میری چُوت کو اؤر کسکے آاَہّہّہّہ آآّآاَہّہّہّہّہّہ"۔ بیس مِنٹ باد مینے اُسے بیڈ پے رکھ دِیا اؤر کُتّے کی ترہ ہونے کو کہا۔ اُسنے اَپنے دونو ہاتھ جمین پے رکھے اؤر گھُٹنو کے بل وو کُتّے کی ترہ ہو گیی مینے اُسکے پیر تھوڑے سے پھیلا دِیے اؤر پیچھے سے میرا لنڈ اُسکی چُوت میں ڈال دِیا اؤر میں اُسے ڈوگ شوٹ مارنے لگا۔ پندرہ مِنٹ باد مینے پانی چھوڑ دِیا۔ اِس دؤران وو دو بار جھڑ چُکی تھی۔

مینے اَپنے لنڈ سے کنڈوم اُتارا۔ دوپھر کے بارہ بج گیے تھے۔ مینے اُسے کہا کپڑے پہن لو کھانا کھانے چلتے ہیں۔ وو اُٹھکے باتھ ر ُوم چلی گیی میں بھی اُسکے پیچھے چلا گیا وو کہنے لگی تُم باہر جاّو مُجھے پیشاب کرنا ہے مینے کہا اُسمیں اِتنی شرمانے والی کیا بات ہے اؤر میں اُسکے سامنے پیشاب کرنے لگا۔ وو گؤر سے دیکھ رہی تھی جیسے ہی میری پیشاب کھتم ہُیی وو بیٹھ گیی اؤر پیشاب کرنے لگی۔ بڑی جور سے دھار ماری تھی اُسنے۔ پھِر وو کھڑی ہوکے پانی سے پیر اؤر چُوت پے گِرا ہُآ پانی ساپھ کرنے لگی۔ ہم دونو باتھ رُوم سے باہر آ گیے۔ مینے اَپنے کپڑے پہن لِیے۔ اُسنے پہلے اَپنی چڈّھی پہنی پھِر برا۔ مینے اُسکے برا کے ہُک لگا دِیے۔ پھِر اُسنے اَپنی سلوار پیرو میں چڑھایی اؤر لاسٹ میں اُسنے کمیز پہنی پھِر اُسنے اَپنے بال اؤر کپڑے ٹھیک کِیے اؤر ہم کھانا کھانے کے لِیے چلے گیے۔ کھانا کھانے کے باد وو بولی ایک بار اؤر میں بولا نہیں مُجھے دو بجے تک کہیں کام سے جانا ہے اَب تُم گھر جاّو اؤر یہ میرا نمبر رکھو پھِر پھون کرنا، ہم دونو نے ایک دُوسرے کو اَپنے نمبر دِیے پھِر وو مُجھے کِس کرنے ایک کونے میں لے گیی اؤر مُجھے کِس کِیا اؤر بولا پلیز زلدی مِلنا پھِر وو وہاں سے چلی گیی مینے ہوٹل کا بِل دِیا اؤر اَپنے کام سے چلا گیا

10 comments:

  1. good story yaar

    ReplyDelete
  2. koi gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy bcoz darya ko behtay rehna chahiay
    hotssexy803@yahoo.com
    0315-7188777

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi. My name is Sana and i am 21 years old i am Virgin but i want some one to fuck me any one here Contact me : 03247693320.

      Delete
    2. hi sana mera naam sheraz hai main jhelum se hun kya main aap ko chod sakta hun chudai mukamal razdari ka wada mera facebook id sherazahmed15@gmail.com aur skype id raja.sheraz41 hai agar agree ho to numberrrrr send karo tumhara yeh num band milta hai

      Delete
  3. Jhvhchcchvvvcdf

    ReplyDelete
  4. Hi. My name is Sana and i am 21 years old i am Virgin but i want some one to fuck me any one here Contact me : 03247693320.

    ReplyDelete
  5. hi girls main jhelum se hun agrr koi larki jhelum se hai behtar ya koi bhi larrki kahin se bi hai virgin ho ya virgin nah ho rabta karry sex mukamal razdai ky saath paka wada facebook id sherazahmed15@gmail.com skype id raja.sheaz41 aur mob no 03015404132 koi b laki aunty reply kary

    ReplyDelete
  6. mulk bhar se larky larkyan prhy likhy berozgar talbah o talbaat berozgar doctors teachers aur degar log job ky liye rabta karen bilkhasoos jhelum se taluq rakhny waly log rabta kren aur lakhooon kamayen
    rabta raja sheraz ahmed janjuya mobile no zong 0301-5404132 jazz 0305-5791239
    email address :sherazr62@gmail.com
    facebook address :sherazahmed15@gmail.com
    skype id:raja.sheraz41@skype.com
    education ki koi haad nahi hai experience bhi zarori nhi hai khawish mand hazrat rabta karen

    ReplyDelete
  7. HI KOI GIRL JO MUJ SY FRNDSHP KARNA CHATI HO OUR APNA HOT FELING MUJ SY SHARE KARNA CHATI HO APNI PHUDI MAI LUN DELWNA CHATI HO TO CNTCT ME 03038711203
    SKYP ID ( SILENT_6IDOTS

    ReplyDelete