Friday 26 August 2011

درزی کی رنڈی


 ویسے تو مجھے بہت لوگوں نے لوگوں نے چودا لیکن یہ ایک درزی سے چودائی کی کہانی ہے امید ہے کہ آپ کو پسند آے گی.
یہ ان دنوں کی بات ہے جب میرے بھائی کی شادیقریب تھی میں گھر میں اپنے بیٹے کو ساس کے پاس چھوڑ کر درزی کے پاس سوٹ لے کر گئی اس دیں اتوار کا دن تھا میں جب اس کی دوکان پر پوھنچی تو دوکان میں صرف ایک کاریگر تھا میں نے اسکو سوٹ دیا اور اپنا ٹیگ تمبر بتایا اور بولی یہ مجھے 2 دن میں چاہیے اس نے رجسٹر کو ڈھونڈا لیکن وہ نہیں ملا اس نے کہا باجی رجسٹر کہیں گم ہوا ہے اگر آپ کل اپنے کپڑوں کا سائز لے کر آجائیں تو مہر بانی ہوگی میں بولی اس کے علاوہ کچھ نہیں ہوسکتا کیا؟ تو اس نے بولا اگر میں آپ کا ناپ لوں تو کوئی اعتراز تو نہیں ہوگا میں بولی کتنی در لگے گی تو اس نے بولا باجی 10 منٹ میں بولی ٹھیک ہے لےلو.
اس نے مجھے اندر روم میں جانے کا بولا میں اندر چلی گئی وہ فیتہ لی کر آگیا پھر اس نے میرا دوپٹہ اتار کر سائیڈ پر رکھہ دیا پھر میرا ناپ لینے لگا جب سینے کا ناپ لیا تو میرے مموں کو ہلکے سے دبایا اور بولا باجی آپ کے پھل تو بوہوت خوب صورت ہیں میں صرف ہنس دی پھر اس نی بقیہ ناپ لیا پھر میں بیٹھ گئی اس نے کچھ باتیں کی اور بولا آپ کی شلوار پلیز بیج دینا میں نے بولا کیوں اس نے بولا شلوار کی فتٹنگ اس کی ناپ دیکھہ کر ہی ٹھیک آتی ہے میں بولی ابھی لے لو اس نے بولا آپ ابھی لینے دیں گی میں بولی لے لو وہ قریب آیا اور میری قمیض تھوڑھی اوپر کی اور ناپ لینے لگا پھر اس نے ایک دم میری چھوت کو ٹچ کیا میں بولی کیا کرہے ہو اس نے بولا آپ شلوار اتار دیں پھر کچھ نہیں ہوگا میں سمجھ گئی کہ اس کی نیت خراب ہے مجھ پر لیکن میں کچھ نہیں بولی. میں نے شلوار اتار دی اور کرسی پر بیٹھہ گئی اس نے بولا باجی آپ نے ہماری گیلری دیکھی ہے میں نے بولا نہیں اس نے بولا اپ اس روم میں چلی جائیں میں اٹھہ کر چلی گئی تو اس نے بولا اگر کچھ پسند اجے تو پھن کر دیکھہ سکتی ہو میں بولی ٹھیک ہے.
میں اندر گئی تو ایک بڑا سا ھال تھا اس میں قسم قسم کے کپڑے تھے جن میں برا نایٹ ڈریس فیشن ڈریس پینٹی وغیرہ تھے وہاں مجھے ایک ٹی شرٹ پسند آئی تو میں نے قمیض اتار کر اس کو پھن لی اور پھر اور کپڑوں کو دیکھنے لگی پھر میں ایک الماری میں جھکی تو مجھے اپنی چھوٹ میں کسی کی انگلی محسوس ہوئی میں ایک دم پلٹیلیکن اس نے مجھے مڑھنے نہیں دیا میں بولی کیا کرہے ہو وہ بولا میں تم کو چودنا چاہتا ہوں میں بولی مجھے نکلنے تو دو پھر اس نے مجھے چھوڑ دیا میں باہر نکلی جب اس کی طرف دیکھا تو اس نے اپنا لنڈ باہر نکالا ہوا تھا میری بھی چوت اور گانڈ ننگی تھی اس نی مجھے میرے مموں سے پکڑ لیا میری چوت سے اپنا لنڈ رگڑنے لگا میں بھی گرم ہورہی تھی پھر اس نے میری چوت پر ہاتھ رکھہ دیا واؤ میں نے اس کو باہوں میں جکڑھ لیا اس نے میری شرٹ اتاردی پھر میری برا بھی میں فل ننگی ہو گئی تھی پھر میں نے اس کو ننگا کیا پھر ہم واپس روم سے نکل گۓ اس نے اپنا 8 انچ کا لنڈ میرے منہ میں دیا میں اس پیارے لنڈ کو کیلے کی طرح چوسنے لگی 5 منٹ بعد اس نے لنڈ کو منہ سے نکالا اور پھر میرے ممے چوسنے لگا اسکی انگلیاں میری چوت میں تھیں میں خوب مزے میں تھی پھر میں نے اس کو بولا اب مجھے چودو مجھ سے برداشت نہیں ہورہا پھر اس نے اپنے شہکار لنڈ کو میری نرم و نازک چوت پر رکھ دیا اور ایک زوردار جھٹکا دیا میں چیخ اٹھی بولی آہستہ آہستہ چودو پھر اس نے مجھے رنڈیوں کی طرح چودا پھر اس نے مجھے گھوڑھی بناکر چودا اور 20 منٹ تک خوب مزہ دیا پھر اس نے میرے پیٹ پر اپنی منی فارغ کی پھر ہم نے کپڑے پھنے اس نے مجھے 2برا اور1سوٹ تحفے میں دیا.
اس کے بعد میں 1 سال تک اس کی رنڈی رہی پھر اس نے وہ دوکان چھوڑ دی.

6 comments:

  1. meri age 27 saal hai aur mera lan (penis)kafi bara aur mota hai. aur mein pudi chatna (sucking) pudi marna (fucking)aur gand marnay mein expert hon. agar koi larki ya anti faisalabad mein muj se sex karna chahay tu rabta karay..... saima_as2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. Any girls want sex lahor gojra or faisalabad call or sms03006614545

    ReplyDelete
  3. hi any anty or girl like just friendship contect me
    flovely887@yahoo.com belos dosti jasi aap chahin

    ReplyDelete
  4. Lodhran and Bhawalapur se
    girls sexy rabta
    kne03458754269
    Email.jamilqadri50@
    gmail.com

    ReplyDelete