Friday 26 August 2011

ایشا


میرا نام حمزہ ہے اور میں راولپنڈی میں رہتا ہوں فوج میں نوکری کرتا ہوں اور میری باڈی بہت اچھی بنی ہوئی ہے اور میرا لنڈ 7انچ کا ہے اور مجھے سیکس کرنے کا بہت شوق ہے. میرے گھر میں 3فیملیز رہتی ہیں ہمارے فرسٹ فلور پر میری دو کزن رہتی ہیں جو بہت ہی سیکسی ہیں ایک کا نام عائشہ اور دوسری اسی کی بہن ایشا ہے اور دوسرے فلور پر میری ایک اور کزن روزینہ رہتی ہے اور ہم تین فیملیز میں ایک لڑکا میں ہی ہوں اور اکلوتا ہی ہوں. مجھے ان سب کے ساتھ سیکس کرنے کو بہت دل چاہتا تھا لیکن مجھے کبھی موقع نہیں ملا ١ دن ایشا کی فیملی والے شادی میں گے تھے اور میں نے اپنی امی سے پوچھا کے کون کون گیا ہے شادی میں؟؟؟؟؟

تو امی نے جواب دیاسب گۓ ہیں بس ایشا نہیں گئی اور وھ گھر پر اکیلی ہے تو میں خوشی سے جیسے اچھل ہی پر اور سوچا کے یہ موقع ہاتھ سے نہیں جانے دینا ہے چاہے کچھ بھی ہو جاۓ...............

پھر میں نے پلان بنایا اور اس کے تحت ١ یو. ایس.بی. اپنی جیب میں ڈالی اور اپنے گھر کے باہر آ کے بیٹھ گیا اور ایشا کے موبائل پر میسج کیا کہ ایشا مجھے اپنے کمپیوٹر میں سے گانے کاپی کر دو!!!!!!!!!!!!!

اسکا رپلائی آیا کہ ابھی نہیں جب میری مما آئیں گی تب کر دوں گی............

میں نے پھر میسج کیا نہیں مجھے ابھی کاپی کروانے ہیں..........

پھر اسکا رپلائی آیا کے آجاؤ دروازہ کھلا ہے. میں بہت خوش خوش فرسٹ فلور پر چلا گیا اور سیدھا اندر ہی چلا گیا میں کیا دیکھتا ہوں کے ایشا نے بہت ٹایٹ ٹراؤزر اور ٹی-شرٹ پہنی تھی اور وہ اپنے بال بنا رہی تھی اور وو بہت بہت سیکسی لگ رہی تھی.......

میں نے ایشا کو کہا کے اپنا کمپوٹر آن کرو تو اس نے اپنا کمپوٹر آن کیا اور میں اس میں یو. ایس.بی لگانے کی کوشش کرنے لگا لہکن وہ پیچھے تھی اور مجھے پتا نہیں تھا کہاں لگانی ہے اس لیے مجھ سے یو. ایس.بی نہیں لگی............

وہ مرے قریب آئ اور مجھ سے یو. ایس.بی لے کر کہا ہٹو میں خود لگاتی ہوں......

وہ یو. ایس.بی لگانے کے لیے جیسے ہی جھکی تو اسکی گانڈ بہت ٹائٹ ہو گئی........... اور مرا لنڈ بھی قابو سے باہر ہونے لگا اور اوپر سے اسکی ٹی-شرٹ کے اوپر کے بٹن کھلے تھے جس میں سے اسکے مممنے باہر آنے کو بیتاب تھے......

مجھ سے اب صبر نہیں ہو رہا تھا.......... میں نے سوچا اب حملہ کر دینا بہتر ہوگا..

اب میں نے دھیرے سے اسکی گانڈ پر ہاتھ رکھ دیا وہ کچھ نہیں بولی اور یو. ایس.بی لگانے میں مگن رہی جاب اس نے یو. ایس.بی لگا لی اور کھڑی ہوئی تو میں نے اسکو گلے سے لگا لیا..... تو وہ غصے سے بولی............... یہ کیا کر رے ہو چھوڑو مجھے............ جب اسنے مجھے یہ کہا تو میں اسکے ہونٹو پر کس کرنے لگا اب وہ کچھ نہیں بول سکتی تھی لیکن اس نے ہاتھوں سے اپنی مزاحمت جاری رہی لیکن میں اب فل خوار ہو چکا تھا اور اسے چھوڑنے والا نہیں تھا.............. میں کافی دیر ویسے ہی کھڑا اسے کس کرتا رہا اب اس کی مزاحمت بھی کم ہوتی جا رہی تھی میں سمجھ گیا کہ اب اسے بھی مزہ آنے لگ گیا ہے................ اب میں نے اسکے ہاتھ چھوڑ دیئے تھے اور اپنے دونوں ہاتھوں کو اسکی کمر اور گانڈ پر پھیرنے لگا تھا...........

اچانک مرے دل میں خیال آیاکے دروازہ تو کھلا ہے............ میں نے اسکو پیچھے ہٹایا اور کہا رکو میں دروازہ بند کر لوں اور جب میں واپس آیا تو دیکھا وہ ابی تک ویسے ہی کھڑی کسی سوچ میں گم تھی........ میں نے پوچھا کیا ہوا؟؟؟؟؟؟؟ تو وہ بولی: کچھ نہیں ایسے ہی....... میں نے دوبارہ اس کو کس کرنا شروع کر دیااور جب میں نے دیکھا کے وہ اب مدہوش ہو گئی ہے تو میں نے اسکو اٹھایا اور اسی کے بیڈ پر لے آیا اور اسے بیڈ پر لٹا اکر اسکے مموں کو قمیض کے اوپر ہی سے چوسنا شروع کر دیا....... اور پھر جاب میں نے اسکی قمیض اتاری تو میں اسکے گول گول مممے دیکھ کر حیران رہ گیا................ اور بچوں کی طرح اسکے پیارے پیارے مممے چوسنے لگا........... اسکے نپل بہت گلابی تھے یار میں بتا نہیں سکتا اس وقت میری کیا حالت تھی....... اب میں نے آہستہ آہستہ اسکی شلوار میں ہاتھ ڈالنا شروع کیا....... وہ اب پوری طرح مدہوش ہو چکی تھی...... میں نے اپنا ہاتھ جیسے ہی اسکو چوت پر لگایا تو اس نے ایک سسکاری لی.........................

اور بولی آآآآھ ھ ھ میری ی ی ی جاا ا ا ا ان ن ن ن ن ن ............. اور اسکی چوت اب گیلی ہو رہی تھی....... وہ بہت مست ہو گئی تھی...... میں نے آہستہ آہستہ اب اس کی شلوار اتارنا شروع کی اور وھ اب سسکاریاں بھر رہھی تھی اور میں اسکی آوازیں سن کر پاگل ہوا جا رہا تھا.....................

اب میں نے اسے پورا ننگا کر دیا تھا اور اسکا حسین جسم مرے سامنے تھا........ مجھے یقین نہیں آ رہا تھا کے جس جسم کو سوچ کر میں اکثر مٹھ لگاتا تھا آج وہ میرے سامنے ہے.

میں نے اب اپنے کپڑے بھی اتارنا شروع کر دئیے....... اب ہم دونو پورے ننگے تھے اور جب اسنے میرا لنڈ دیکھا تو اچانک بولی...... ہاۓ..... اتنا بڑا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میں نہیں کرواؤں گی اور بیڈ سے اٹھنے لگی... میں نے اسے واپس لٹایا اور کہا: جان کچھ نہیں ہوگا.. وھ بولی نہیں بہت درد ہوگا،،،،،،،،، میں نے کہا نہیں ہوگا بہت آرام سے کروں گا...... لیکن وہ مان نہیں رہی تھی میں نے زبردستی کر نے کا سوچا اور اسکے ہاتھ پکڑ لیے... اور اسکو ہونٹوں پر کس کرنے لگا......... وہ بھی میرا ساتھ دینے لگی اب میں نے اپنا لنڈ اسکو گوری اور کنواری چوت پر رگڑنا شروع کر دیا تھا........... وہ بھی مزےمیں تھی میں نے سوچا موقع اچھا ہے اور............... اپنا لنڈ اسکی چوت میں پورا ہی ڈال دیا.

اسکی آنکھیں با ہر آ گئی تھی اور اس نے چیخنا چاہا لیکن میں نے اپنے ہونٹ اسکے ہونٹوں پر رکھے ہوۓ تھے اور میں نے اسکو چیخنے نہیں دیا لیکن وھ بہت زور زور سے رونے لگی تھی..... لہکن اس وقت میں اس کو چھوڑنے کے موڈ میں نہیں تھا اور میں نے اسکے رونے کا باوجود اسے کی چوت میں اپنا لنڈ ڈالے رکھا............ یار کیا ٹائٹ اور گرم چوت تھی اسکی میں بتا نہیں سکتا.......... پھر میں نے آہستہ آہستہ جھٹکے مارنا شروع کیا اور اس نے مجھے روکنا چاہا لیکن میں جھٹکے مارتا رہا اور تھوڑی دیر بعد اسے بھی مزا آنے لگا اور وھ بھی میرا ساتھ دینے لگی........ اب اسکا درد کم ہو گیا تھا اور اسکی جگہ مزے نے لے لی تھی اب وہ میرے ہر جھٹکے پر اپنی گانڈ اٹھا اٹھا کر میرا ساتھ دینے لگی اور قریب ١٥ منٹ کی چدائ کے بعد وہ کسی رنڈی کی طرح آوازیں نکالنے لگی اور کہنے لگی ہاۓ حمزہ میری ی ی جان میں گئی.......... کہتی ہوئی فارغ ہو گئی لیکن میں ابھی فارغ نہیں ہوا تھا میں نے جھٹکے مارنا جاری رکھا ہوا تھا لیکن اسکی چوت اب بہت گیلی ہو گئی تھی اور مجھے مزہ نہیں آ رہا تھا........... اب میں نے سوچا کے اسکی گانڈ مارتا ہوں اور میں نے اپنا لنڈ نکال کر جیسے ہی اسکی گانڈ میں ڈالنا چاہا اس نے مجھے روک دیا......... اور بولی نہیں پیچھے سے نہیں میں نے اسکو کہا ٹھیک ہے اگر گانڈ نہیں مارنے دو گی تو میرا لنڈ چوسنا پڑے گا وھ اس پر بھی تیار نہیں ہو رہی تھی....... کافی وقت گزر گیا تھا اور اب مجھے ڈر لگنے لگا تھا کے کہیں کوئی آ نا جاۓ تو میں نے زبردستی اسکو پھر لیٹا لیا اور کسنگ کرنے میں لگ گیا اب وہ میرا پورا پورا ساتھ دے رہی تھی میں نے اپنا لنڈ جو ابھی تک فل موڈ میں تھا دوبارہ اسکی چوت میں ڈال دیا اور جھٹکے مارنے لگ گیا..........

لیکن میرے دماغ میں ابھی تک بس ایک ہی بات چل رہی تھی کہ میں نے اسکی گانڈ مارنی ہے....... اسے اب بہت مزہ آ رہا تھا اور اسکی سیکسی آوازیں سن سن کر میں بھی پاگل ہوا جارہا تھا.........

اب مجھے لگا کے میں فارغ ہونے لگا ہوں تو میں نے اسکی چوت سے اپنا لنڈ نکالا اور اسکے کچھ سمجھنے سے پہلے ہی اسکی گانڈ میں اپنا پورا لنڈ ایک ہی جھٹکے میں ڈال دیا.................. وو چیخی.......آآآھ ھ ھ ھ .........بہن چود ........... باہر نکالو اسے........ ہاۓ میں مر گئی امی.......... میری گانڈ پھٹ گئی ہے حرامی بہار نکال اسے........... اسکی آوازوں نے مجھے اور مزہ دیا اور میں اسکی گانڈ میں کچھ جھٹکے مارنے کے بعد فارغ ہو گیا اور وہ روتی رہی وہیں لیٹ کر..... میں اب اسکی سائیڈ پر لیٹ گیا تھا لمبے لمبے سانس لے رہا تھا...... کچھ دیر ہم ایسے ہی لیٹے وہ مسلسل روتی جا رہی تھی.......... میں نے اسے اب چپ کرانا شروع کر دیا اور کہا........ چلو اٹھو فرش ہو جاتے ہیں میں کھڑا ہوا تو وہ بھی میرا ہاتھ پکڑ کر کھڑی ہوئی لیکن ایک دم گر گئی اور پھر رونا شروع کر دیا.......... میں اب واقعی میں پریشان ہونے لگ گیا تھا...... میں نے اس سے پوچھا اب کیا ہوا؟؟؟؟؟؟؟

وہ بولی مجھ سے کھڑا نہیں ہوا جا رہا ہے میں نے کہا یار.......... اور اسکو اٹھایا اور باتھ روم کی طرف آ گیا اور کہا چلو اب فریش ہو جاؤ.......... اس نے کہا........... مجھے پیشاب آ رہا ہے تم باہر جاؤ. میں نے کہا........... تم کر لو تب تک میں اپنے لنڈ کی صفائی کر لوں اور وھ پیشاب کرنے لگی............. اور میں سنک پر اپنا لنڈ دھونے لگا........... تب ہی اسکے پیشاب گرنے کی آواز مجھے سنائ دی........... مجھے پھر خواری چڑھنا شروع ہو گئی اور میرا لنڈ پھر سے تن گیا........... وہ جیسے ہی پیشاب کر کے اٹھی...... اور اسکی نظر میرے لنڈ پر پری تو تھوڑا مسکرائی اور بولی ............ یہ کیا یہ تو پھر کھڑا ہو گیا ہے لیکن میں اب کچھ نہیں کرنے دوں گی مجھے آگے پیچھے بہت درد ہو رہا ہے.................................

میں نے کہا ٹھیک ہے اب کچھ نہیں کروں گا اور باتھ روم سے بہار آ کر کپڑے پہننے لگا.... تب تک وہ بھی کپڑے پہن چکی تھی میں نے اسکو ایک لمبی سی کس کی اور کہا...... اب میں چلتا ہوں اور جیسے ہی میں باہر نکلا تو کیا دیکھتا ہوں کے دوسرے فلور والے روشندان میں کوئی تھا جو ایشا کے گھر میں جھانک رہا تھا اور دروازہ کھلنے کی آواز سن کر بھاگا ہے............ میں بھی اوپر کی طرف بھاگا تو دیکھا کے روزینہ بھاگتی ہوئی اپنا گھر میں داخل ہوئی

6 comments:

  1. zabrdast ka maza to aya hoga,

    ReplyDelete
    Replies
    1. meri age 27 saal hai aur mera lan (penis)kafi bara aur mota hai. aur mein pudi chatna (sucking) pudi marna (fucking)aur gand marnay mein expert hon. agar koi larki ya anti faisalabad mein muj se sex karna chahay tu rabta karay..... saima_as2000@yahoo.com

      Delete
    2. 0307 7650443

      Delete
  2. gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy
    hotssexy803@yahoo.com
    0315-7188777

    ReplyDelete
  3. HI KOI GIRL JO MUJ SY FRNDSHP KARNA CHATI HO OUR APNA HOT FELING MUJ SY SHARE KARNA CHATI HO APNI PHUDI MAI LUN DELWNA CHATI HO TO CNTCT ME 03038711203
    SKYP ID ( SILENT_6IDOTS

    ReplyDelete