Thursday 11 August 2011

تھائی لینڈ میں بیوٹی کوئین کی چدائی


ہیلو دوستو ! میرانام ندیم ہے میں نے بہت عرصہ سے نیٹ پر جنسی سٹوریاں پڑھتا ہوں اور ان کو انجوائے کرتا ہوں ان سٹوریوں کو پڑھنے کے بعد ہی مجھے بھی شوق پیدا ہوا کہ میں اپنے تجربات کو آپ کے سامنے پیش کروں یہ سٹوری تھائی لینڈ میں ایک بیوٹی کوئین کی چدائی کے بارے میں ہے
میں اپنے بارے میں کچھ بتا دوں میری عمر 38 سال ہے قد 5 فٹ 11 انچ اور میرے رکن کا سائز 7.5 انچ ہے میں لاہور کے علاقے ماڈل ٹاﺅن میں رہتا ہوں یہ سٹوری 2008ءکی ہے جب میں نے تھائی لینڈ کا دورہ کیا 15 دن کے اس وزٹ کے دوران میں نے 5 لڑکیوں کے ساتھ سیکس کیا لیکن ان میں سے ایک کے ساتھ سیکس بہت یادگار ہے جو میں آپ کے ساتھ شیئر کررہا ہوں
میں اپنے ایک دوست کے ساتھ ایک بار میں گیا جہاں میں نے بیئر پینا شروع کردی میں نے ایک لڑکی کو دیکھا جو سنوکر ٹیبل پر ایک دوسری لڑکی کے ساتھ کھڑی ہوئی تھی یہ لڑکی تھائی لینڈ کی تھی اور میں نے اس طرح کی خوب صورت لڑکی آج تک نہیں دیکھی تھی اس کا قد 5 فٹ 4 انچ تھا اور فگر بھی قابل دید تا اس کے چہرے پر مسکراہٹ اس کی خوب صورتی کو مزید چار چاند لگا رہی تھی اس کی رنگت بہت فیئر تھی میں نے اپنے دوست کو اس کے بارے میں کہا کہ میں اس کے ساتھ بات چیت کیسے شروع کرسکتا ہوں تو اس نے کہا کہ یہاں کوئی بھی مائنڈ نہیں کرتا تم اس لڑکی کے پاس جاکر سیدھے طریقے سے اس کو کہہ سکتے ہو کہ اس سے دوستی کرنا چاہتے ہو اس کی بات سن کر میں بغیر کسی ہچکچاہٹ کے اس کے پاس گیا اس وقت میں تھوڑا سا نشے میں تھا میں نے اس کے ساتھ ہیلو ہائے کی اور پھر ادھر ادھر کی چند باتیں کیں جس کے بعد میں نے اس کو بیئر کی دعوت دی جس کو اس نے قبول کرلیا اس نے میرے ساتھ دو بوتل بیئر پیں ‘ وہ بھی نشے میں لگ رہی تھی میں نے اس کو اپنے ساتھ ہوٹل میں جانے کی دعوت دی پہلے اس نے تھوڑی سی ناں ناں کی لیکن چند بار اصرار پر وہ راضی ہوگئی
میں اپنے دوست سے اجازت لے کر ہوٹل کے کمرے میں چلا گیا جہاں جاکر میں نے اس کے ساتھ تھوڑی سی چھیڑ چھاڑ کی جس پر وہ گرم ہوگئی اس نے مجھے گلے لگا لیا اور پھر مجھے میرے ہونٹوں پر کسنگ شروع کردی تھوڑی دیر بعد اس نے مجھ سے کہا کہ وہ میرے ساتھ نہانا چاہتی ہے (تھائی لینڈ میں یہ رواج ہے کہ لڑکی اور لڑکا سیکس کرنے سے پہلے اور بعد میں نہاتے ہیں) میں نے اس سے کہا کہ دونوں اکٹھے نہاتے ہیں لیکن اس نے کہا کہ میں اکیلی نہانا چاہتی ہوں میرے اصرار پر وہ تھوڑا سی ہچکچاہٹ کے بعد میرے ساتھ نہانے پر راضی ہوگئی ہم دونوں اکٹھے باتھ روم میں چلے گئے میں بغیر کپڑوںمجھے اس بیوٹی کوئین کو دیکھ کر بہت ہی خوش کن حیرانگی ہوئی اس کا چہرہ ہی خوب صورت نہیں تھا بلکہ اس کا چہرہ بھی بہت ہی خوب صورت تھا جس پر کوئی ایک نشان بھی نہیں تھا اس کو ننگا دیکھ کر میرا لن کھڑا ہونے لگا میرا لن کھڑا ہورہا تھا اور وہ بہت ہی حیرانگی کے ساتھ اس کو دیکھ رہی تھی
یہ بہت ہی بڑا ہے اور مجھے مارڈالے گا ‘ اس نے مجھے کہا (تھائی مردوں کے لن نسبتاً چھوٹے ہوتے ہیں)
نہیں تم اس کو انجوائے کرو گی‘ میں نے اس کو کہا
خیر تھوڑی سی بات چیت کے بعد وہ مان گئی ا س بعد ہم دونوں نے ایک دوسرے کے جسموں پر صابن ملا اور نہانے کے بعد میں مزید وقت ضائع کئے بغیر اس کو بیڈ روم میں لے آیا اور اس کو لٹا کر اس کے جسم کو چومنے چاٹنے لگا جس پر وہ منمنانے لگی اس نے میرے لن کو اپنے ہاتھ میں لیا اور تھوڑی دیر سہلانے کے بعد منہ میں ڈال لیا جس پر میں بہت ہی اچھا محسوس کرنے لگا پانچ منٹ بعد میں فارغ ہونے والا تھا کہ اس نے میرے لن کو اپنے منہ سے نکال دیا میں نے اس کو بیڈ پر لٹا دیا اور ایک ہاتھ سے اس کا ہیوی سائز کا مما پکڑ کر اس کو دبانے لگا جبکہ دوسرا ہاتھ اس کی پھدی پر رکھ دیا
تھوڑی دیر بعد وہ باقاعدہ آہیں بھرنے لگی میں نے اپنے لن پر فلیورڈ کنڈوم چڑھایا اور اس کی پھدی کے سوراخ پر رکھ دیا جیسے ہی میں نے اپنے لن کو اندر دھکیلا اور اس کا ہیڈ اس کی پھدی میں گیا وہ چلا اٹھی میں رکن گیا اور اس کے ممے دبانے اور اس کے ہونٹوں پر کسنگ کرنے لگا چند منٹ کے بعد میں نے پھر سے اپنے لن کو اس کی پھدی میں آگے کرنے کی کوشش کی اس بار اس نے اپنے ہونٹ سختی سے بھینچ لئے اور آنکھیں سختی سے بند کرلیں اس کے چہرے سے تکلیف کے آثار نمایاں تھے میں نے چند ہلکے ہلکے سٹروکس کے بعد اپنا پورا لن اس کی پھدی میں ڈال دیا چند سیکنڈ رکنے کے بعد میں نے اپنے لن کو اندر باہرکرنا شروع کردیا اور پھر اپنے جھٹکوں میں لے آیا دس منٹ کے بعد میں فارغ ہوگیا اس دوران وہ تین بار فارغ ہوئی وہ میرے ساتھ سیکس پر بہت خوش تھی سیکس کے بعد میں نے ہوٹل کے کمرے میں ہی بیئر منگوائی اور پھر پینے لگے تھوڑی دیر بعد میں اور وہ دونوں پھر سے تیار ہوگئے میں نے پھر کنڈوم چڑھایا اور اس کو ڈوگی سٹائل میں چودنے لگا اس دوران میں نے اس کی گانڈ پر تھوڑا سا تیل ملا اور اپنی انگلی اس کی گانڈ کے اندر داخل کردی اب اس کی پھدی میرے لن سے اور گانڈ میری انگلی سے چد رہی تھی اس نے مجھے کہا کہ مجھے گانڈ میں درد ہورہی ہے میں نے پہلے کبھی بھی گانڈ میں کوئی چیز نہیں ڈلوائی پلیز اس کو باہر نکال لو مگر میں نے فنگر فک جاری رکھا پھر میں نے اس کو کہا کہ میں اس کی گانڈ مارنا چاہتا ہوں تو وہ صاف انکاری ہوگئی میں نے اس سے کہا کہ وہ اس سے بہت مزہ کرے گی مگر وہ تیار نہ ہوئی میں نے کچھ دیر تک اس کے ساتھ اصرار کیا جس پر وہ راضی ہوگئی جس کے بعد میں نے اس کو ڈوگی سٹائل میں ہی رہنے دیا اور اس کی گانڈ کے اوپر اپنا لن رکھ کر تھوڑا سا زور لگایا تووہ درد سے چلا اٹھی اور ہل کر میرا لن اپنی گانڈ سے نکال دیا میں نے پھر اس کو قابو کرکے اپنا لن اس کی گانڈ میں دھکیلا اور پھر اس کی چیخوں کو نظر انداز کرکے اپنے لن کو اندر کرنے لگا تھوڑی دیر میں میں نے اپنا پورا لن اس کی گانڈ میں ڈال دیا اور پھر اس کو تیزی سے جھٹکے دینے لگا وہ تکلیف اور مزے کے ملے جلے تاثرات دے رہی تھی اور اسی طرح کی آہیں بھر رہی تھی اس کے بعد میں نے اس کی گانڈ سے اپنا لن نکال لیا اور پھر سے اس کی پھدی میں ڈال دیا میں اس دوسرے شاٹ میں تقریباً ایک گھنٹہ دس منٹ تک اس کو مختلف سٹائل میں چودتا رہا لیکن فارغ نہ ہوا اب ہم دونوں تھک چکے تھے مگر میں فارغ ہونے کے قریب بھی نہ پہنچا تھا اب میرے جھٹکوں میں پہلے والی وہ تیزی بھی نہ رہی تھی لیکن میں نے اس کی چدائی جاری رکھی تھوڑی دیر مزید چدائی کے بعد میں فارغ ہوگیا اور اس کے ساتھ لیٹ گیا اس وقت میں اور وہ گہرے اور ٹھنڈے سانس لے رہے تھے تھوڑی دیر بعد اس نے کہا کہ تم نے مجھے اتنا تھکا دیا ہے کہ میں مرنے والی ہوگئی ہوں
مگر تم نے مزہ بھی تو بہت کیا ہے‘ میں نے اس سے کہا
ہاں میں نے پہلے اس طرح کی چدائی کا مزہ کبھی نہیں لیا‘ اس نے میری طرف مسکراتے ہوئے دیکھ کر کہا
دوستو یہ میری پہلی سٹوری ہے امید ہے کہ آپ کو پسند آئی ہوگی اگر آپ لوگوں کی طرف سے مجھے مثبت رائے ملی تو میری حوصلہ افزائی ہوگی اور میں مزید لکھوں گا اگلی بار میں پاکستان برطانیہ اور تھائی لینڈ میںکئے جانے والے سیکس کے بارے میں آپ سے اپنے تجربات شیئر کروں گااگر اس تحریر میں مجھ سے کوئی غلطی ہوئی ہو تو میں آپ سے معذرت چاہتا ہوں آپ مجھے اس تحریرکے بارے میں اپنے تاثرات سے میرے ای میل ایڈریس
nadeem_s_yousaf@yahoo.com
پر آگاہ کرسکتے ہیں

8 comments:

  1. Very Good story dear Nadeem ap ki or stories ka intizar rahay ga

    ReplyDelete
  2. 0324-4549456 PLZ CALL ME ONLY YOUNG LAHORE BOYS.. I M SO HOT CALL ME I M WAITING BOYS,....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kia sargodha waly call kr skty han ? my e mail adress alibutt3639@yahoo.com

      Delete
    2. jhelum waly call ka sakty hain tell me at 03015404132

      Delete
  3. Tu beghairat ka bacha hai
    Gaando
    Harami Saala

    ReplyDelete
  4. Koi teri bhen ko issi tarah Choday ga
    aor phir sab ko bataye ga
    to tujhey patta chaley ga
    Harami Gaando

    ReplyDelete
  5. پھدی بہن نی یاوا کیا چُوتیا سٹوری لکھی ھے بہن چود نے

    ReplyDelete
  6. پھدی بہن نی یاوا

    ReplyDelete