Friday 5 August 2011

رام لال کی خواہش قسط نمبر 3

اب کچھ رام لال کی زبانی
میں اور آشا ایک بھرپور سیکس سیشن کے بعد بیڈ پر لیٹے ہوئے تھے آشا میرے کندھے پر سر رکھ کر آنکھیں موندے پڑی تھی میرا دل کررہا تھا کہ آج ساری رات اس کے ساتھ شرارتیں کرتا رہوں لیکن اس نے ایک ہی ٹرپ کے بعد بس س س س س کردی جس پر میرے خیالات پر پانی پھر گیا آشا میں نے اس کو ایک دو بار ہلا کر اٹھانے اور دوبارہ تیار کرنے کی کوشش کی لیکن اس نے آنکھیں ہی نہیں کھولی تھیں کہ اچانک اس کے فون پر بیل ہونے لگی
اس وقت کون ہے۔۔۔۔۔۔ ذرہ میرا فون پکڑانا۔۔۔۔۔آشانے میرے کندھے پر سررکھے رکھے آنکھیں تھوڑی سی کھولیں اور مجھے فون پکڑانے کاکہہ کر پھر سے آنکھیں بند کرلیں
میں نے بیڈ کی سائیڈ ٹیبل پر پڑا فون اٹھایا تو اس پر ارشد کا فون آرہا تھا
ارشد کا فون ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے فون اس کی طرف بڑھاتے ہوئے کہا
ارشد کا فون ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔آشا نے بیڈ سے اچھلتے ہوئے کہا اور فون پکڑ کر اسے کان سے لگا لیا
ہیلو ۔۔۔۔۔کیا حال ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں ٹھیک ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔نہیں نہیں ابھی کہاں سوئے تھے ابھی تو باتیں کررہے تھے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہاں ہاں آجائیں ہم لوگ جاگ رہے ہیں ۔۔۔ جی وہ بھی پاس ہی ہیں ۔۔۔۔۔۔۔یہ لیں ان سے بات کریں۔۔۔۔۔۔۔آشا نے فون میری طرف بڑھا دیا
کیا حال ہے رام لال جی ۔۔۔۔۔۔۔۔دوسری طرف سے ارشد بول رہا تھا
ٹھیک ٹھاک ہوں آپ سنائیں کیسے ہیں۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے اس سے کہا
میں بھی ٹھیک ہوںہم لوگ آﺅٹنگ کے لئے نکلے تھے سوچا آپ کی طرف چکر لگالیں اگر آپ ڈسٹرب نہ ہوں تو آپ کی طرف آجائیں ہم آپ کے گھر کے پاس ہی ہیں۔۔۔۔۔۔۔ارشد نے پوچھا
جی جی ضرور ۔۔۔۔۔۔میں نے اس کو کہا
ٹھیک ہے آپ دروازہ کھولیں ہم آپ کے گھر کے سامنے والی سڑک مڑ رہے ہیں ارشد نے کہا اور فون بند کردیا
میں نے اٹھ کر ٹراﺅز اور ٹی شرٹ پہنی اور باہر کو چلا گیا اور دروازہ کھول کر ارشد اور ارم کو اندربیڈ روم میں ہی آیا جہاں آشا ابھی تک کپڑوں کے بغیر ہی لیٹی ہوئی تھی اس نے اٹھ کر اسی حالت میں ان کا استقبال کیا اور ارشد کو جپھی ڈالنے کے بعد ارم سے ملی اور اس کے ہونٹوں پر ہونٹ رکھ کر اس خوش آمدید کہا
آپ لوگ کیا لیں گے۔۔۔۔۔۔آشا نے پھر کمبل میں گھستے ہوئے ان سے پوچھا
میرا تو چائے کا موڈ ہے ۔۔۔۔۔۔لیکن آپ تو کمبل میں گھس گئیں خیر چھوڑیں ہم نے آپ لوگوں کو ڈسٹرب ہی کیا ہے‘ ارشد نے کہا
نہیں نہیں ڈسٹرب نہیں کیا میں ابھی چائے لاتی ہوں۔۔۔۔۔۔۔آشا نے ارشد کی فرمائش سنی اور کمبل ہٹانے لگی
نہیں آپ لیٹی رہیں میں چائے بنا کر لاتی ہوں۔۔۔۔۔ارم نے صوفے سے اٹھتے ہوئے اس کو ہاتھ کااشارہ کرکے لیٹے رہنے کا کہا اور خود اٹھ کر برقعہ اتارا اور پھر کچن میں چلی گئی
آپ یہاں کیوں بیٹھے ہیں اٹھ کر کمبل میں چلے جائیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔میں نے ارشد سے کہا جس پر وہ صوفے سے اٹھ کر بیڈ پر آشا کے دوسری طرف جالیٹا
آشا جو پہلے میری طرف منہ کئے لیٹی تھی اس اپنی سائیڈ چینج کی اور لیٹے لیٹے اپنے بازو اس کی گردن کے گرد حائل کردیئے اور اس کو اپنے ساتھ لٹا دیا پھر اس کے ساتھ چھیڑخوانی کرنے لگی جبکہ میں آشا کے دوسری طرف لیٹا ان دونوں کو دیکھ کر مسکرارہا تھا تھوڑی دیر میں ارم چائے کی ٹرے اٹھائے کمرے میں داخل ہوئی آشا نے ایک لمحے کے لئے ارشد سے اپنی توجہ ہٹا کر اس کی طرف دیکھا مگر پھر اس کی طرف متوجہ ہوگئی
یار مجھے چائے تو پی لینے دو۔۔۔۔۔۔۔ارشد نے اپنی گردن تھوڑی سی اوپر کرتے ہوئے کہا
میں آپ کو جام پلا رہی ہوں اور آپ دل جلانے کے لئے چائے پینا چاہتے ہیں‘ آشا نے ارشد کو پھر سے کمبل کے اندر کرلیا میں اور ارم ہنسنے لگے ارشد نے ایک بار پھر کمبل اوپر سے ہٹانے کی کوشش کی لیکن آشا اس وقت زیادہ زور آور تھی اس نے ارشد کی کوشش ناکام بنا دی جس پر میں نے تھوڑا سا کھسک کر ارم کے لئے جگہ بنائی اور وہ بھی یہیں آبیٹھی میں اور ارم چائے پینے لگے جبکہ پاس ہی اسی بیڈ پر کمبل کے اندر کوئی گھمسان کی جنگ جاری تھی تھوڑی دیر بعد کمبل تھوڑا سا سرکا اور ان دونوں کے سر نمودار ہوئے
ادھرہی لیٹے رہیں میں آپ کے کپڑے اتارتی ہوں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔آشا نے ارشد سے کہا
ارشد نے بے بسی کے ساتھ کمبل سے منہ نکال کر پہلے میری اور پھر ارم کی طرف دیکھا اورپر کمبل میں منہ دے دیا کمبل میں پھر سے دھما چوکڑی شروع ہوگئی اور تھوڑی دیر کے بعد کمبل تھوڑا سا اوپر کو اٹھ گیا اور پھر کمبل کے اندر حرکت شروع ہوگئی اور ساتھ ہی آوازیں بھی آنے لگیں میں اور ارم چائے پی رہے تھے جبکہ آشا اور ارشد کمبل کے اندر اپناکھیل جاری رکھے ہوئے تھے کمبل کے اندردونوں کی ہل جل اتنی زبردست تھی کہ کمبل بار بار ان کے اوپر سے ہٹ رہاتھا جس پر ایک ہاتھ کمبل کو ٹھیک کرتا اور پھر تھوڑی دیر بعد کمبل دوبارہ تھوڑا سا سرکت جاتا پندرہ بیس منٹ تک ایسا ہی چلتا رہا اور پھر کمبل کے اندر سے یک دم آوازیں تیز ہوگئیں اور پھر چند سیکنڈ کے بعد ہی کمبل کے اندر سے آنے والے آوازیں اور کمبل کے اندر ہونے والی ہل جل ختم ہوگئی
ان آوازوں اور ہل جل نے میرے جذبات میں بھی ہل جل شروع کردی اور میرے دل سے بھی عجیب عجیب آوازیں آنے لگیں جبکہ ارم جو میرے پاس بیٹھی ہوئی تھی اس کی حالت بھی ایسی ہی تھی اس کے چہرہ شرما رہا تھا اور کان سرخ ہوچکے تھے میں نے اس کی گردن میں ڈال کر اسے اپنے پاس کرنے کی کوشش کی تو اس نے اپنا سار وزن مجھ پر چھوڑ دیا اور اس کا جسم ڈھلک کر بیڈ پر لیٹ گیا میں نے اس کے لیٹے لیٹے ہی کپڑے اتار جس میں اس نے بھی ہیلپ کی اور پھر میں خود بھی ننگا ہوگیا اب پاس میں پڑے ارشد اور آشا کمبل سے منہ نکالے باہر دیکھ رہے تھے
اب کمبل لینے کی باری ہماری ہے‘ میں نے ان دونوں کے اوپر سے کمبل کھینچ لیا اور وہ دونوں مسکرانے لگے میں نے کمبل اپنے اوپر اوڑھ لیا اور پھر کمبل کے اندر دھما چوکڑی شروع ہوگئی کمبل کے اندرسے پھر سے آوازیں آنے لگیں اور حرکت بھی ہونے لگی ایک بار پھر پندرہ بیس منٹ تک یہ کام جاری رہا اور پھر کمبل ساکت ہو گیا جیسے ہی حرکت اور آوازیں بند ہوئیں ہمارے دونوں اطراف سے کمبل اوپر کو اٹھ گیا اور ایک طرف ارشد اور دوسری طرف آشا داخل ہوگئے اب ایک کمبل میں چار لوگ گھس چکے تھے ایسے ہی کچھ دیر تک اٹکھیلیاں جاری رہیں اس دوران کس کا ہاتھ کس کو اور کہاں لگ رہا تھا کس کے جسم کا کون سا حصہ کس نے اپنے منہ میں لے رکھا ہے کوئی پتہ نہیں چل رہا تھا دو اڑھائی گھنٹے تک یہ کھیل جاری رہا اس دوران بار بار سب قہقہے لگا کر ہنس پڑتے اور کبھی ایسی خاموشی ہوجاتی کہ ایسا لگتا کہ یہاں کوئی ذی روح نہیں ہے اور پھر کبھی کبھی کوئی کمبل کو اپنے اوپر سے ہٹائے بغیر ہی اپنی جگہ چینج کرکے کسی دوسے کے پاس جا لیٹا اور کبھی کوئی دور پڑا ہوا اپنے سے دور پڑے ہوئے ساتھ کو ٹچ کرنے کے لئے اپنا ہاتھ چھپا کر اس تک لے جاتا اس کے جسم کے کسی ایسے حصے کو ٹچ کرتا کہ وہ سب کے اوپر سے کمبل ہٹا دیتا اسی طرح آدھی سے زیادہ رات گزر گئی پھر سب لوگ اسی کمبل میں سو گئے نیند آنے کے بعد نہیں معلوم کہ کون کمبل کے نیچے رہنے میں کام یاب رہا اور کس کے اوپر سے کمبل کھیچ لیا گیا

4 comments:

  1. any lade wants sex contact me faisalabaden@ymail.com or +923143174600

    ReplyDelete
  2. Me 22 sal ka larka hon or Quetta me rehta hon. Agar koi larki muj se sex karna chahti he to muj se is email pe contact kare.
    janwalijan@ymail.com

    ReplyDelete
  3. sms 03156473095 razdare ksath

    ReplyDelete
  4. HI KOI GIRL JO MUJ SY FRNDSHP KARNA CHATI HO OUR APNA HOT FELING MUJ SY SHARE KARNA CHATI HO APNI PHUDI MAI LUN DELWNA CHATI HO TO CNTCT ME 03038711203
    SKYP ID ( SILENT_6IDOTS

    ReplyDelete