Thursday 28 July 2011

سیکس کی شوقین پروین

           
آج میں آپ لوگوں کو جو واقعہ پیش کررہا ہوں وہ لاہور کی رہنے والی پروین کا ہے اور آپ یہ واقعہ اسی کی زبانی ہی سنیں گے
میرا نام پروین ہے اور میری عمر 35 سال کے قریب ہے میری شادی 12 سال قبل ہوئی اور ایک بیٹی کی ماں ہوں جو اس وقت چوتھی جماعت میں پڑھتی ہے میرا شوہر آٹھ سال پہلے روز گار کی تلاش میں امریکا چلا گیا جہاں سے وہ ابھی تک تین بار پاکستان آیا ہے آخری بار وہ ڈیڑھ سال پہلے پاکستان آیا اور صرف دس دن کے بعد واپس چلا گیا پہلے پہل تو مجھے اس کی کمی مجھے بہت زیادہ محسوس ہوتی تھی مگر آہستہ آہستہ میں اس کے بغیر رہنے کی عادی ہوگئی تقریباً ایک سال پہلے ایک رات میں باتھ روم میں جانے کے لئے اٹھی توپھر نیند نہ آئی جس پر میں چھت پر چلی گئی جہاں سے اپنے ہمسائے کو دیکھا جو اپنے لان میں اس کے ساتھ رومانس کررہا تھا اس نے اپنی بیوی کو کسنگ کے بعد اس کی قمیص کے اوپر سے ہی اس کے مموں کو دبانا شروع کردیا جس سے میری سوئی ہوئی حسیں جاگ گئیں اور مجھے اپنے اور اپنے خاوند آصف کے پیار کے واقعات یاد آنے لگے جس سے میرے اندر ایک انجانی سی آگ بھڑک اٹھی تھوڑی دیر کے بعد وہ دونوں تو اپنے کمرے میں چلے گئے جبکہ میں بیڈ پر آن لیٹی میرے اندر لگی آگ مزید بڑھتی جارہی تھی میں نے ایک ہاتھ اپنی قمیص میں اور دوسرا اپنی شلوار میں ڈال لیا ایک ہاتھ سے اپنے ممے دبانے لگی جبکہ دوسرے سے اپنی پھدی میں فنگرنگ شروع کردی تھوڑی دیر کے بعد میںفارغ ہوگئی لیکن مجھے صحیح معنوں میں تسلی نہ ہوسکی اس سے اگلے روز بھی میں نے اسی طریقے سے اپنی تسلی کرنے کی کوشش کی لیکن اپنے اندر لگی آگ کو بجھا نہ سکی اس رات میں نے اپنے شوہر کو امریکا میں فون کرکے واپس آنے کو کہا تو اس نے جواب دیا کہ ابھی چھ مہینے پہلے ہی تو پاکستان آیا تھا اگلے دو سال تک دوبارہ واپسی نہیں ہوسکتی جس کے بعد میں مزید ڈس ہارٹ ہوگئی اس کے بعد میں نے کسی لڑکے کو پھنسا کر اپنی آگ بجھانے کا فیصلہ کیا جس پر عمل کرتے ہوئے میں نے اگلے دو ماہ کے اندر کمرشل ایریا میں ایک دکان پر کام کرنے والے بیس سال کے قریب عمر کے عامر نامی نوجوان کو پھنسا لیا جس کو میں نے ایک روز دن کے وقت اپنے گھر بلایا اور اس کو اپنے کمرے میں بٹھا کر کوک پلائی اس کے بعد میں نے اس کے ساتھ بیٹھ گئی اور اس کے گلے میں بانہیں ڈال کر اس کو کسنگ شروع کردی شروعات میں نے کی اس کے بعد وہ سٹارٹ ہوگیا اس نے مجھے بیڈ پر لٹایا اور میرے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ رکھ دیئے کسنگ کے دوران اس نے اپنے ہاتھ سے میرے ممے دبانا شروع کردیئے میرے اندر آگ مزید بڑھ رہی تھی میں نے ایک ہاتھ سے اس کو کمر سے مضبوطی سے پکڑ لیا جبکہ دوسرا ہاتھ اس کی کمر پر پھیرنا شروع کردیا تھوڑی دیر کے بعد اس نے میرے ہونٹوں سے اپنے ہونٹ ہٹائے اور میری قمیص اتارنے لگا اس کے بعد اس نے میری بریزیئر اور شلوار اس کے بعد اپنی پینٹ شرٹ اور انڈر ویئر بھی اتار دیا اس کا لن پوری طرح کھڑا ہوا تھا جس کو دیکھ کر مجھے بہت مایوسی ہوئی کیونکہ میرے شوہر کا لن تقریباً ساڑھے چھ انچ کا تھا اور عامر صرف چار انچ لن کا مالک تھا اور وہ بھی کافی پتلا تھا لیکن اب کیا ہوسکتا تھا میں نے اسی پر گزارہ کرنے کا فیصلہ کیا اسی دوران عامر نے مجھے دوبارہ کسنگ شروع کردی اور پھر میرے مموں کو چوسنے لگا وہ بڑی کمال مہارت سے یہ کام کررہا تھا اس کا ایک ہاتھ میری پھدی کو سہلا رہا تھا جس سے اس کے اندر سے پانی نکلنے لگا اس کے بعد اس نے مجھے سیدھا لٹا کر میرے مموں کو چوسا اور اور میرے نپلز کو اپنے دانتوں سے ہلکا ہلکا سا کاٹنا شروع کردیا جس سے میرے منہ سے ایک آہ ہ ہ ہ ہ ہ ہ سی نکل گئی اس کے بعد اس نے میری گردن اور پھر میرے کانوں کے گرد اپنی زبان پھیرنا شروع کردی یہ سب کچھ میری برداشت سے باہر ہورہا تھا کہ اس نے ایک اور ناقابل برداشت کام کیا اس نے اپنی ایک انگلی میری پھدی کے اندر ڈال دی اور اس کو ہلکا ہلکا سا موو کرنا شروع کردیا جس سے میں مزے کی دنیا میں پہنچ گئی نشے سے میری انکھیں بند ہورہی تھیں میں نے اپنی ٹانگیں اکٹھی کرلیں اور عامر کو مضبوطی سے پکڑ لیا اور اس کو کہنے لگی عامر بس کرو اب میری برداشت سے باہر ہورہا ہے اس کے بعد اس نے میرے پیٹ اور میری ناف کے گرد اپنی زبان پھیری جس سے میرے مزے میں مزید اضافہ ہوگیا لیکن اس کے ساتھ ساتھ میرے اندر لگی آگ مزید بھڑک اٹھی میں نے ایک دم عامر کو پکڑ کر خود سے علیحدہ کردیا اور اس سے کہا کہ اب بس کرو اور اصل کام کرو لیکن اس نے میری بات ان سنی کرکے پھر سے مجھے سیدھا کیا اور اپنا منہ میری پھدی پر رکھ دیا جس سے میری جان نکل گئی اس کی زبان میری پھدی کے اندر گئی اور حرکت کرنے لگی میں نے اس کو بالوں سے پکڑ لیا میرا دل کررہا تھا کہ کسی طرح اس کی زبان مزید لمبی ہو جائے اور میرے اندر تک چلی جائے اس طریقہ سے کبھی میرے شوہر نے نہیں کیا تھا اور میرے لئے یہ مزہ نیا تھا دو منٹ تک اس نے میری پھدی کے اندر اپنی زبان چلائی پھر پیچھے ہٹ گیا اور میرے ساتھ لیٹ گیا اور مجھے کہنے لگا کہ اب تم میرے لن کو اپنے منہ میں لو میں نے پہلے یہ کام بھی نہیں کیا تھا اس لئے اس کام سے انکار کرنے لگی اس نے مجھے بہت کہا لیکن میں نہ مانی اس کے بعد وہ اٹھ کر میری ٹانگوں کے درمیان آگیا اور میری ٹانگیں اٹھا کر اپنے کندھوں پر رکھ لیں اور اپنے لن کو میری پھدی پر رگڑنے لگا کچھ لمحے بعد اس نے میرے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ رکھے اور جھٹکا دیا اس کا پورا لن میری پھدی کے اندر چلا گیا اس کے بعد اس نے جھٹکے مارنا شروع کردیئے میرا دل کررہا تھا کہ اس کا لن میرے اندر جاکر ٹکرائے لیکن اس کی لمبائی چھوٹی تھی جس کی وجہ سے میری خواہش پوری نہیں ہوسکی چار پانچ منٹ کے بعد وہ فارغ ہوگیا لیکن میں ادھوری رہ گئی وہ مزید ایک آدھ منٹ تک میرا ساتھ دیتا تو میں بھی منزل تک پہنچ جاتی لیکن وہ فارغ ہوگیا اور ٹھنڈا ہوکر میرے اوپر آن گرا اور لمبے لمبے سانس لینے لگامجھے ایسے لگ رہا تھا جیسے میرے اندر لگی آگ مجھے بھسم کردے گی دس منٹ میرے اوپر ہی لیٹے رہنے کے بعد وہ اتر کر میرے ساتھ لیٹ گیا میں نے اپنے ہاتھ سے اس کے لن کو سہلانا شروع کردیا تاکہ اس کو دوبارہ تیار کرکے خود بھی مکمل ہوجاﺅں پانچ ساتھ منٹ تک اپنی انگلیوں سے اس کے لن کے ساتھ کھیلتی رہی تو اس کے لن میں تھوڑی سی حرکت محسوس ہوئی تو کہنے لگا آپ اس کو منہ میں لیں تو جلدی کھڑا ہوجائے گا میں نے مجبوراً اس کے لن کو منہ میں لےنے کا فیصلہ کیا اور اپنی بیڈ شیٹ سے اس کے لن کو اچھی طرح صاف کرنے کے بعد ا سکو اپنے منہ میں لے کر لالی پاپ کی طرح چوسنا شروع کردیا جس کے باعث چند سیکنڈ میں ہی اس کا لن کھڑا ہوگیا میں نے اب دوسرے طریقے سے کرنے کا فیصلہ کیا اور اس کو لیٹے رہنے کا کہہ کر اس کے اوپر بیٹھ کر اس کا لن اپنی پھدی میں لے لیا اور اس کے اوپر اچھلنے لگی چھ سات منٹ تک اسی طرح اچھل کود کرنے کے بعد میں فارغ ہوگئی اور ساتھ ہی وہ بھی چھوٹ گیا اس کے لن کی ساری منی میری پھدی میں نکلی لیکن اس کا مجھے کوئی فکر نہیں تھا کیونکہ دو سال پہلے ہی میں نے اپنا آپریشن کروا لیا تھا اس کے بعد تقریباً پانچ ماہ تک میں دوسرے تیسرے دن عامر کو اپنے گھر بلا لیتی اور اس کے ساتھ سیکس کرتی کبھی تو میں بھی مکمل ہوجاتی لیکن کبھی کبھی وہ مجھے ادھورا چھوڑ کر خود ڈھیلا ہوجاتا ایک روز اس نے مجھے نیٹ پر اردو سٹوریز کی مختلف سائٹس بتائیں جن کا میں ریگولر وزٹ کرنے لگی اور اپنے فارغ وقت کا خاصا حصہ کہانیاں پڑھنے میں صرف کرنے لگی اس دوران میں نے کہانیاں لکھنے والے کئی افراد کو ای میلز بھی کیں چند ایک نے مجھے رپلائی بھی کیا لیکن ان کے ساتھ بات آگے نہ بڑھ سکی ایک روز میں نے اردو فنڈا پر لاہور میں لائیو سیکس پرفارمنس کے حوالے سے ایک کہانی پڑھی تو میرے دل میں بھی شوق پیدا ہوا کہ میں یہ شو دیکھوں جس کے لئے میں نے اس کہانی کے رائیٹر کو ای میل کی جس میں میں نے اپنی خواہش کا اظہار کیا جس کا مجھے دو روز بعد جواب موصول ہوا جس میں کہانی کے مصنف شاکر محمود نے بتایا کہ ان کا شو کے آرگنائزرز کے ساتھ براہ راست رابطہ نہیں ہے بلکہ وہ ایک دوست کے ریفرنس سے وہاں گئے تھے اور اگلا پروگرام مارچ یا اپریل میں ہوگا جس کے بعد ان کے ساتھ ریگولر میل کے ذریعے رابطہ ہونے لگا اس دوران ان کی چند ایک دیگر تحریریں بھی میں نے پڑھیں اور میرے دل میں ان کے ساتھ ملنے کا اشتیاق پیدا ہوا میں نے ایک روز ان کو میل کرکے ان سے ملنے کے لئے کہا تو انہوں نے جواباً مجھے میل میں اپنا فون نمبر SEND کردیا جس پر میں نے فوراً ان کو کال کی اور ان سے ملنے کے لئے کہا جس پر انہوں نے کہا کہ وہ ابھی تو کسی کام کے سلسلہ میں اسلام آباد میں ہیں لیکن دو تین روز تک واپس آکر پہلی فرصت میں ملیں گے یہ اتوار کا دن تھا جب مجھے دن کے بارہ بجے کے قریب شاکر صاحب کا فون آیا اور انہوں نے کہا کہ وہ ابھی فری ہیں اور ملنا چاہتے ہیں جس پر میں نے ان سے کہا کہ آج میری بیٹی کو سکول سے چھٹی ہے اور گھر پر کچھ مہمان بھی آنے والے ہیں اگر کل کا یا رات کا ٹائم رکھ لیا جائے تو بہتر ہوگا خیر یہ بات طے ہوگئی کہ رات کو ساڑھے دس بجے شاکر صاحب میرے گھر آئیں گے اور رات میرے پاس ہی ٹھہریں گے رات کو چھ بجے کے قریب گھر سے تمام مہمان چلے گئے اور سات بجے کے قریب میری بیٹی بھی سو گئی جس کے بعد میں نہا کر فریش ہوگئی اور شاکر صاحب کا انتظار کرنے لگی میں سوچ رہی تھی کہ جانے شاکر صاحب کیسے ہوں گے پینٹ کوٹ میں ملبوس ایک بارعب عمر رسیدہ شخص یا کوئی چلبلا نوجوان خیر وہ وقت بھی آگیا جب انتظار کی گھڑیاں ختم ہوگئیں دس بج کر پانچ منٹ ہوئے ہوں گے جب ڈور بیل بجی میں نے دروازہ کھولا تو دروازے کے سامنے سفید رنگ کی مہران گاڑی کھڑی تھی اور پاس ایک تیس سال کے قریب عمر کا ایک نوجوان جوبلیو جینز اوروائٹ ٹی شرٹ میں ملبوس تھا دروازہ کھولنے پر کہنے لگا آصف صاحب کا گھر یہی ہے میں نے اثبات میں سرہلایا تو اس نے کہا میں شاکر جس پر میں نے بڑا گیٹ کھول کراس کو گاڑی اندر کرنے کو کہا اس نوجوان نے گاڑی اندر پارک کی اور گاڑی سے اتر کر ادھر ادھردیکھنے لگا جیسے کہ گھر کا جائزہ لے رہا ہو اس نوجوان کا قد پانچ فٹ دس انچ کے قریب ہوگا سفید رنگ اور کلین شیو کئے ہوئے یہ نوجوان بہت بھلا معلوم ہورہا تھا چہرے پر کمال کا اطمینان تاثرات دیکھ کر نہیں لگتا تھا کہ یہ نوجوان سیکسی کہانیاں لکھنے والا ہے میں نے چند لمحے اس کا بغور جائزہ لیا اور پھر اس کو لے کر سیدھا اپنے کمرے میں لے گئی جہاں ان کو بیڈ پر ہی بیٹھنے کو کہا وہ بلا جھجکے ٹانگیں نیچے کئے بیڈ پر بیٹھ گیا میں نے ان سے پوچھا کہ ٹھنڈا یا گرم تو کہنے لگا ٹھنڈا میں فوری طورپر کچن میں گئی اور فریج سے کوک نکالی دو گلاس ٹرے میں رکھے اور کمرے میں آگئی گلاسوں میں کوک ڈالی اور ایک گلاس نوجوان کے ہاتھ میں تھما کر دوسرا گلاس خود پکڑ لیا یہ نوجوان چھوٹے چھوٹے گھونٹ لے کر کوک پی رہا تھا اور جانے کن سوچوں میں گم تھا چند لمحے خاموشی کے بعد نوجوان گویا ہوا تو آپ ہیں پروین
جی
کیا حال چال ہیں
میں ٹھیک ہوں اپنی سنائیے
میں بھی ٹھیک ہوں کیسے لگتی ہیں میری تحریریں
بہت اچھی
لیکن یہ آپ سے اچھی نہیں ہوسکتیں آپ تو بہت ہی خوب صورت ہیں
میں ایک اجنبی کے منہ سے اپنی تعریف سن کر چھمب سی گئی
آپ اسلام آباد سے کب واپس آئے
میں دوپہر میں آیا تھا اور آتے ہی آپ کو فون کیا آپ نے بتایا کہ آپ مصروف ہیں تو میں گھر جاکر سو گیا آٹھ بجے کے قریب اٹھا اور گھر کا کچھ سامان وغیرہ بازار سے خرید کر لایا پھر آپ کی طرف آگیا
آپ کیا کرتے ہیں
کچھ بھی نہیں بس چھوٹی سی ایک جاب ہے
کس قسم کی جاب
جی میں ایک سرکاری محکمہ (محکمہ کا نام لے کر) میں (پوسٹ کا نام لے کر) کام کرتا ہوںاور آپ کے خاوند
جی وہ امریکا گئے ہوئے ہیں
اوہ
تھوڑی دیر تک خاموشی رہی پھر میں نے اس خاموشی کو توڑتے ہوئے کہا کہ آپ شوز اتار کر بیڈ کے اوپر بیٹھ جائیں تو وہ شوز اتارنے لگا اور میں گلاس لے کر کچن میں چلی گئی واپس آکر اس سے کھانے کا پوچھا تو اس نے انکار کردیا اور کہا کہ اگر اب چائے مل جائے تو بہتر ہوگا اس کے علاوہ اس نے ٹی وی کا ریموٹ بھی مانگا میں نے اس کو ٹی وی کا ریموٹ دیا اور کہا کہ اگر ڈی وی ڈی پر کوئی فلم دیکھنا چاہیں تو وہ بھی دیکھ سکتے ہیں تو کہنے لگا کہ آپ کے پاس بلیو فلم ہے میں اس کی بات سن کر چند لمحے اس کو دیکھتی رہی پھر انکار میں سر ہلا دیا تو کہنے لگا میری گاڑی میں پڑی ہے آپ لے آئیں گی یا میں اٹھا لاﺅں تو میں نے اس سے کہا کہ میں لے آتی ہوں میں نے گاڑی کی فرنٹ سیٹ پر پڑی دو سی ڈیز اس کو لا کر دیں اور خود چائے بنانے کچن میں چلی گئی واپس آئی تو ٹی وی پر کوئی ہوم میڈ دیسی فلم چل رہی تھی جس میں ایک لڑکی نے لڑکے کو نیچے لٹا کر اس کا لن اپنے اندر لے رکھا تھا اور اچھل کود کررہی تھی میں چائے لے کر اندر آئی تو نوجوان نے مجھ سے کپ لے کر بیڈ کی ٹیک پر رکھ دیا اور جیب سے ایک پلاسٹک کی پڑیا نکالی جس میں سے ماچس کی ایک دیا سلائی پر لگے مسالے جتنی کوئی چیز نکال کر چائے سے پہلے منہ میں ڈال لی(جس کے بارے میں مجھے بعد میں معلوم ہوا کہ یہ افیون تھی) پھر چائے پینے لگا میں اس کے سامنے ہی کرسی پر بیٹھ گئی تو اس نے ہاتھ کے اشارے سے مجھے اپنے پاس بلایا اور ساتھ ہی کہنے لگا مجھے کانٹے تو نہیں لگے ہوئے آپ دور ہوکر بیٹھی ہیں میں شرمندہ سی ہوکر اٹھی اور اس کے ساتھ ہی بیڈ پر بیٹھ گئی ٹی وی پر بدستور فلم چل رہی تھی اب لڑکی ڈوگی سٹائل میں تھی اور لڑکا اس کے پیچھے سے دھکے لگا رہا تھا اور لڑکی کے منہ سے آہ ہ ہ ہ ہ اوی میں مر گئی اہ ام م م م اف بس کرووووو کی آوازیں آرہی تھیں جس سے میرے جسم کا درجہ حرارت بڑھ رہا تھا جبکہ میرے ساتھ بیٹھا شاکر نامی نوجوان میری طرف دیکھ کر ہلکا ہلکا سامسکرا رہا تھا جس سے میں سکڑتی جارہی تھی اس کو آئے ہوئے آدھ گھنٹے سے زیادہ کا وقت گزر چکا تھا لیکن اس نے مجھے ٹچ بھی نہیں کیا تھا میں نے کئی بار کن اکھیوں سے اس کی طرف دیکھا وہ میری طرف ہی دیکھ رہا تھا آخر میں نے اس سے پوچھ ہی لیا
میری طرف کیا دیکھ رہے ہیں
دیکھ رہا ہوں خدا نے کس کمال مہارت سے بنایا ہے آپ کو آپ کے فگر دیکھ کر حیران ہورہا ہوں لگتا نہیں کہ آپ شادی شدہ اور ایک بچی کی ماں ہیں آپ کے شوہر یقینا نہ شکرے ہوں گے جو آپ کو چھوڑ کر چلے گئے
میں اس کی بات سن کر مزید چھمب سی گئی اور خاموش ہی رہی چند لمحے بعد وہ پھر کہنے لگا
کیسی لگ رہی ہے آپ کو فلم
اچھی ہے لگتا ہے پاکستانی ہے
ہاں یہ لاہور ہی کی ہے اور کسی گھر میںبنائی گئی ہے
لاہور میں بھی ایسے کام ہوتے ہیں
جی اس سے بھی بڑھ کر ہوتے ہیں
کیا کیا
آپ کو کیا کیا بتاﺅں خیر چھوڑیں ان باتوں کو آپ کے شوہر کو کتنا عرصہ ہوگیا ہے امریکا گئے ہوئے
جی نو سال کے قریب
اس دوران وہ پاکستان نہیں آئے
جی آئے تھے ایک سال پہلے صرف دس دن کے لئے
آپ ان کو کہتی نہیں کہ اب پاکستان میں آجاﺅ
کہتی ہوں لیکن وہ کہاں سنتے ہیں
اوہ تو آپ کو ان کی کمی محسوس نہیں ہوتی
ہوتی تو ہے لیکن میں کیا کروں
آپ کی کسی اور مرد کے ساتھ دوستی ہے
جی نہیں (اس بار میں جان بوجھ کر جھوٹ بول گئی لیکن چند روز بعد میں نے شاکر کو بتادیا کہ عامر نامی ایک لڑکے سے میری دوستی ہے لیکن اب میں اس سے نہیں ملوں گی)
آپ کو سیکسی کہانیوں کی ویب سائٹ کے بارے میں کیسے معلوم ہوا
جی ایک روز ایسے ہی بیٹھے بیٹھے سرچنگ کے دوران سائٹ کھل گئی
کب سے اردو کہانیاں پڑھ رہی ہیں
یہی کوئی چھ سات مہینے ہوئے ہوں گے
میری کتنی کہانیاں پڑھی ہیں آپ نے
جتنی بھی تھیں پڑھ لیں بہت اچھا لکھتے ہیں
میں اور بھی بہت کچھ اچھا کرتا ہوں
میں اس کی بات سن کر خاموش سی ہوگئی تو کہنے لگا
پوچھو گی نہیں کیا
میں نے کہا کیا تو مجھے پکڑ کر پاس کیا اور میرے ہونٹوں پر ایک ہلکی سی کس کردی میرے اندر آگ بھڑک اٹھی اس نے فوراً ہی مجھے چھوڑ دیا اور کہنے لگا میری طرف دیکھو میں نے نظریں اٹھا کر اس کی طرف دیکھا تو اس کی آنکھیں سرخ ہورہی تھیں جیسے ان میں آگ جل رہی ہو براﺅن آنکھوں میں لال ڈورے تھے جو آدھ کھلی تھیں اس نے پھر مجھے پکڑ کر میرے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ رکھ دیئے تو میں نے خود کو ڈھیلا چھوڑ دیا اس نے گردن کے پیچھے ایک بازو سے مجھے سہارا دیئے رکھا اور خود میرے ہونٹوں کو چوستا رہا میں نے اپنی آنکھیں بند کرلیں تھوڑی دیر کے بعد اس نے مجھے بیڈ پر لٹا لیا میری ٹانگیں بیڈ کے نیچے ہی رہیں اس نے پھر میرے ہونٹوں کو چوسنا شروع کردیا پھر میرے گالوں پر ہلکی ہلکی سی کسنگ کی اس کے ہونٹوں میں غضب کی گرمی تھی اس نے میری آنکھوں پر بھی بوسہ لیا پھر گردن پر آگیا اور اس کے بعد اس نے میرے کانوں کے گرد اپنی زبان پھیری اس کے بعد میری قمیص اوپر کرکے مموں کو دبانے لگا میرے ممے ٹائٹ ہورہے تھے اس کے بعد اس نے اپنی زبان سے میرے نپلز کو ٹچ کرنا شروع کیا جو پہلے ہی کھڑے ہوئے تھے اس کے ٹچ کرنے سے ان میں مزید سختی آگئی میری شلوار بھی گیلی ہونے لگی تھی تھوڑی دیر کے بعد وہ مجھ سے علیحدہ ہوگیا اور مجھے کھڑا کر کے اس نے پہلے میری قمیص اتاری پھر برا اور پھر شلوار بھی اتار دی اس کے بعد خود کھڑا ہوکر اپنے کپڑے اتارنے لگا اس نے جیسے ہی اپنا انڈر ویئر اتارا اس کا لن دیکھ کر میری سیٹی گم ہوگئی اف اتنا لمبا اور موٹا کم از کم آٹھ انچ کا ہوگا میں نے اپنی انگلی اپنے دانتوں میں لے لی تو پوچھنے لگا کیا ہوا تو میں نے اپنا بازو آنکھوں کے اوپر کرلیا اور کچھ نہ بولی تو اس نے میرا بازو آنکھوں سے ہٹا کر کہنے لگا کیا ہوا تو میں نے ہاتھ سے اس کے لن کی طرف اشارا کیا تو مسکراتے ہوئے کہنے لگا کیا ہوا میں کچھ نہ بولی تو وہ بیڈ پر میرے ساتھ آکر سیدھا لیٹ گیا اس نے مجھے سائیڈ کی طرف اپنی طرف منہ کرکے لٹا لیا میرا سر اس کے کندھے پر آگیا میں اس کی چھاتی کے بالوں سے کھیلنے لگی اتنے بال تو آصف کی چھاتی پر بھی نہ تھے اس کے ہاتھ میری کمر پر آہستہ آہستہ چل رہے تھے دس پندرہ منٹ ایسے ہی لیٹے رہنے کے بعد مجھ سے کہنے لگا ایسے ہی لیٹے رہنے کا پروگرام ہے یا کچھ کرو گی بھی میں نے اس کی بات سن کر کہا کہ آپ ہی کچھ کریں میں بعد میں کروں گی تو میرا سر اپنے کندھے سے اتار کر خود بیٹھ گیا اس نے اپنا سر میرے منہ پر جھکایا اور پھر سے مجھے کسنگ کرنے لگا پھر میری ناف تک میرے جسم کے اوپر والے حصہ پر اس نے ہر جگہ اپنی زبان پھیری اس کے بعد ایک ٹانگ پکڑ کر سیدھی کی اور ران پر اپنی زبان پھیرنے لگا اف ف ف ف ف ف ف میرے منہ سے ایک لمبی سی آہ نکل گئی میں ہواﺅں میں اڑنے لگی تھی اس کے بعد اس نے دوسری ٹانگ پر بھی اسی طرح کیا پھر دونوں ٹانگوں کے درمیان میں دوزانو ہوکر بیٹھ گیا اور اپنے لن کی ٹوپی میری پھدی پر رگڑنے لگا میری پھدی جو پہلے ہی پانی چھوڑ رہی تھی مزید گیلی ہوگئی میں نے اس سے کہا اب بس کرو مجھ سے برداشت نہیں ہوتا تو اس نے میری ٹانگیں اپنے کندھوں پر رکھیں ایک ہاتھ سے اپنا لن سیدھا کیا اور میری پھدی کے سوراخ پر فٹ کرنے اور مجھے بازوﺅں سے پکڑ کر ایک زور دار جھٹکا دیا آہ میرے منہ سے تکلیف اور مزے کی ملی جلی سی ایک زور دار آواز نکلی اس کے اگلے ہی لمحے اس کا لن باہر نکل آیا اور یکا یک پہلے سے زیادہ زور دار ایک اور جھٹکا آگیا اس کا لن میرے اندر کسی چیز سے ٹکرا گیا میں چیخ اٹھی تو اس نے اپنے ہونٹ میرے ہونٹوں پر رکھ دیئے اور کچھ دیر ساکت رہا چند لمحے بعد اس نے ہونٹوں سے ہونٹ علیحدہ کئے اور پھر لن کو باہر نکال کر جھٹکا دیا مجھے پہلے سے بھی زیادہ تکلیف ہوئی اور اس کا لن گولی کی طرح میرے اندر لگا اس کا لن موٹا ہونے کی وجہ سے میری پھدی کے ساتھ بری طرح رگڑ کھا رہا تھا جس کے باعث مجھے سخت جلن ہورہی تھی لیکن میں جانتی تھی کہ یہ تکلیف چند لمحے کی ہے اس کے بعد مزے ہی مزے ہوں گے اس کے بعد وہ رکا نہیں بلکہ اس کے جھٹکوں میں تیزی اور میرے منہ سے نکلنے والی آوازوں میں بھی تکلیف کے عنصر کی جگہ مزا شامل ہوتا گیا میری آوازوں کے ساتھ اس کے جھٹکوں میں مزید تیزی آجاتی وہ ایک بار اپنا لن ٹوپے تک باہر نکالتا اورپھر پہلے سے بھی زیادہ شدت کے ساتھ اس کو اندر دھکیل دیتا ایسے ہی دس منٹ گزرے ہوں گے کہ میری ناف کی جگہ سخت ہونے لگی اور ساتھ ہی میں نے اپنی ٹانگیں اس کے کندھوں سے اتار کر اس کی کمر کے گرد لپیٹ لیں چند لمحے بعد میرے جسم نے ایک جھٹکا لیا اور پھر میں ڈھیلی ہوگئی میرا جسم ٹھنڈا پڑگیا لیکن اس کے جھٹکوں میں ذرا سی بھی کمی نہیں آئی تھی میری طرف سے رسپانس بھی نہ رہ گیا تھا جس پر وہ رک گیا اور مسکراتے ہوئے کہنے لگا میڈم جی بس ابھی تو آپ کو بہت لمبا سفر طے کرنا ہے میں نے اپنی آنکھیں کھولیں اور اس سے کہا چند منٹ صبر تو وہ میرے اوپر ہی لیٹ گیا اس کے لن میں ابھی بھی وہی گرمی تھی وہ ابھی بھی لوہے کی گرم سلاخ جیسا تھا پانچ منٹ بعد میں پھر تیار ہونے لگی اور اپنی ٹانگوں کو اس کے گرد سخت کرنے لگی تو وہ پھر اٹھ کر بیٹھ گیا اور اپنے لن کو ایک بار پھر باہر نکالا اور بیڈ شیٹ کے ساتھ صاف کیا میں نے بھی اپنی پھدی کو بیڈ شیٹ سے ہی صاف کیا اور اس نے فوراً اپنے لن کو میری پھدی کے دھانے پر فٹ کر کے پھر سے جھٹکے دینا شروع کردیئے میں سمجھ رہی تھی کہ ابھی چند منٹ میں وہ چھوٹ جائے گا مگر یہ میری غلط فہمی تھی میں دو بار مزید چھوٹی مگر اس کے مکمل ہونے کے دور دور تک کوئی امکانات نہیں تھے میں نے اس کو کہا کہ اب پوزیشن چینج کرتے ہیں تو میرے اندر سے نکل گیا اب اس نے مجھے بیڈ کے نیچے گھوڑی کی طرح کھڑا کیا اور میرے دونوں ہاتھ بیڈ کے اوپر رکھ کر پیچھے سے میری پھدی کے اندر لن ڈال دیا اب میرے ممے اس کے ہاتھ میں تھے اور جیسے ہی وہ جھٹکا دے کر اپنا پورا لن اندر کرتا اس کے ساتھ ہی میرے مموں پر اس کی پکڑ سخت ہوجاتی اور لن باہر نکلنے پر وہ مموں کو ڈھیلا چھوڑ دیتا اس کا جھٹکا اتنا زبردست ہوتا کہ اس کا لن میرے اندر جاکر میرے کلیجے کے ساتھ ٹکراتا اور میں آگے گرنے لگتی لیکن اس نے مجھے پکڑ رکھا ہوتا تھا جس کی وجہ سے میں نہ گرتی کبھی کبھی وہ میرے مموں کو چھوڑ کر چند لمحوں کے لئے اپنے جھٹکے نرم کرتا اورساتھ ہی ایک ہاتھ سے میرے ایک چوتڑپر ایک تھپڑ رسید کرتا جس کے ساتھ ایک سیکسی آواز پیدا ہوتی اور میری تڑپ جو کم ہورہی ہوتی تھی وہ مزید پھر سے بڑھ جاتی پھر دوسرے ہاتھ سے دوسرے چوتڑ کو تھپڑ مارتا اور پھر میرے مموں کو پکڑ کر جھٹکے تیز کردیتا اس دوران کم از کم میں پانچ بار فارغ ہوگئی جبکہ پہلے والے سٹائل میں بھی میں تین بار چھوٹ چکی تھی اب مجھ میں مزید جھٹکے برداشت کرنے کی ہمت نہ رہی تھی لیکن میں پھر بھی اس کا ساتھ دیتی رہی اور شاباش ہے اس نوجوان پر وہ ایک گرتی پڑتی عورت کو اپنے ساتھ لئے چل رہاتھا پھر اس نے اچانک اپنا پورا لن باہر نکال لیا میں سمجھی شائد وہ فارغ ہونے والا ہے میں نے اس کو کہا کہ اندر ہی چھوٹ جاﺅ تو مسکراتے ہوئے کہنے لگا میڈم ابھی کہاں میں تو پوزیشن چینج کرنے لگا ہوں ابھی تک میں ہی مشقت کررہا ہوں اب تھوڑی سی محنت آپ بھی کرلیں اس کے بعد وہ بیڈ کے اوپر لیٹ گیا اور مجھے اپنے اوپر آنے کو کہا میں جو پہلے ہی تھک کر چور ہوچکی تھی اس کے کہنے پر اس کے اوپر چڑھ گئی میں نے اپنی ٹانگیں اس کے کے ادھر ادھر رکھیں اور اس کا لن اپنے اندر لیا جیسے ہی میں اس کے اوپر اس کا لن پورا کا پورا میرے اندر چلا گیا میں نے دو تین بار اس کو اندر باہر کیا تو نڈھال ہوکر اس کے اوپر گر گئی تو ہنستے ہوئے کہنے لگا کیا ہوا تو میں نے اس سے کہا کہ اب مجھ میں ہمت نہیں ہے اس نے مجھے کہا ٹھیک ہے آپ اتر جائیں تھوڑی دیر کے بعد کرلیں گے میں اس کے اوپر سے نیچے اتری اور اس کے کندھے کے اوپر سر رکھ کر اس کے سینے کے بالوں سے کھیلنے لگی چند منٹ ہی گزرے ہوں گے کہ مجھے نیند آگئی پھر اس وقت میری آنکھ کھلی جب اس نے مجھے بازو سے پکڑ کر جھنجھوٹا اور کہنے لگا میڈم اگر سونا ہی ہے تو مجھے کیوں بلایا تھا میں نے اس کے لن کو دیکھا وہ ابھی تک کسی شیش ناگ کی طرح پھنکار رہا تھا میں نے اس کو پکڑ تو وہ پتھر کی طرح سخت اور لوہے کی طرح گرم تھا اچانک شاکر کہنے لگا میڈم آپ کا پیچھے کے راستے سے کیا خیال ہے میں نے اس کی بات سنی تو انکار کردیا (اس سے پہلے میں نے پیچھے کے راستے کبھی نہیں کیا تھا) اس نے اصرار کیا تو میں مان گئی اس نے مجھے تیل یا کوئی لوشن لانے کو کہا میں باتھ روم میں گئی اور تیل کی شیشی اٹھا لائی اور اس کو تھما دی اس نے ایک بار پھر مجھے بیڈ کے ساتھ گھوڑی سٹائل میں کھڑا کیا او رمیرے ہاتھ بیڈ کے اوپر لگا دیئے اس نے تیل کی شیشی کھولی اور میرے گانڈ پر کافی سارا تیل ملا پھر اپنے لن کے ٹوپے پر بھی تیل لگایا اور پھر ایک انگلی میری گانڈ میں ڈال ڈی مجھے تکلیف ہوئی اور میں جھٹکے کے ساتھ سیدھی ہوگئی اس کی انگلی میری گانڈ سے باہر نکل آئی تو کہنے لگا میڈم اس میں بہت تکلیف ہوگی لیکن پھر مزہ بھی بہت آئے گا اگر آپ تکلیف برداشت کرلو گی تو میں کرتا ہوں ورنہ نہیں کرتا میں چپ چاپ پھر اسی سٹائل میں ہوگئی اس نے اپنے لن کا ٹوپا میری گانڈ کے اوپر رکھا اور ایک ہاتھ سے میرا منہ پکڑ لیا جبکہ دوسرا ہاتھ میرے پیٹ کے گرد کس لیا اور ایک زور دار جھٹکا دیا جس سے مجھے ایسے لگا جیسے میری گانڈ کسی نے چیر دی ہو میرے منہ سے چیخ بھی نکلی لیکن اس کا ہاتھ میرے منہ پر تھا جس کے باعث آواز نہ نکل سکی میں نے اس سے خود کو چھڑانے کی کوشش کی لیکن اس نے ایک اور جھٹکا دیا اس کا لن مزید تھوڑا سا اندر چلا گیا میں تکلیف کے باعث مرنے والی ہوگئی میری آنکھوں کے سامنے اندھیرا سا آگیا اس نے اگر مجھے پکڑا نہ ہوتا تو میں منہ کے بل گر جاتی اتنا مجھے اندازہ تھا کہ ابھی اس کا پورا لن میرے اندر نہیں گیا تھا ابھی پہلے جھٹکے سے نہیں سنبھلی تھی کہ اس نے لگا تار بلا کسی وقفے کے دو تین اور جھٹکے دیئے اور پھر پیچھے سے ہی میرے ساتھ چمٹ گیا میرا پورا جسم ٹھنڈا ہوگیا تھا اور مجھے اپنی گانڈ میں بری طرح تکلیف محسوس ہورہی تھی میری آنکھوں کے سامنے بدستور اندھیرا تھا کہ میرے کانوں میں اس کی آواز آئی میڈم مبارک ہو پورا لن تمہارے اندر چلا گیا میں نے بولنے کی کوشش کی لیکن حلق سے آواز ہی نہ نکلی جیسے اس کا لن میری گانڈ میں نہیں میرے حلق میں چلا گیا ہو میں اس سے کہنا چاہتی تھی کہ مجھے ایسی مبارک باد نہیں چاہئے تم اس کو باہر نکالو ابھی میں اپنے حواس بحال نہیں کرپائی تھی کہ اس نے پیچھے سے اپنی پکڑ نرم کی اور پھر سے جھٹکے دینے لگا اس کا ایک ہاتھ جو میرے منہ کے اوپر تھا وہ بھی میرے پیٹ کے گرد چلا گیا میں اونچی آواز میں چیخنے لگی شاکر پلیز بس کرو میں مر جاﺅں گی ہائے ئے ئے ئے ہائے امی جی مجھے بچالو میں مرجاﺅں گی شاکر بس کرو تو وہ جھٹکے دیتے ہوئے کہنے لگا بس میری جان اب تھوڑا سااور اس کے ساتھ ہی اس کے جھٹکوں میں مزید تیزی آنے لگی پھر اچانک وہ رک گیا اور مجھ سے کہنے لگا میڈم کیا خیال ہے فارغ ہوجائیں کہ ابھی مزید کچھ کرنا ہے میں تکلیف کے مارے کراہ رہی تھی اس کو کراہتے ہوئے کہا شاکر اب بس کرو میں مر جاﺅں گی پھر اس نے چار پانچ آہستہ آہستہ جھٹکے دیئے اور پھر مضبوطی سے مجھے پیچھے سے پکڑ لیا مجھے اپنے اندر کوئی گرم لاوا جاتے ہوئے محسوس ہوا چند لمحے بعد اس نے اپنے دونوں ہاتھ میرے پیٹ سے علیحدہ کیئے اور میں دھڑم سے بیڈ کے اوپر گر گئی مجھے نہیں معلوم کیا ہورہا ہے صرف اتنا معلوم ہے کہ وہ میرے گالوں کو تھپتھپا رہا ہے اور کچھ کہہ رہا ہے کیا کہہ رہا ہے کوئی پتا نہیں پھر اس نے میری ٹانگیں اوپر کیں اور خود بھی میرے ساتھ آکر لیٹ گیا بیس پچیس منٹ ایسے ہی لیٹے رہنے کے بعد میرے حواس کسی حد تک بحال ہوئے تو میں نے دیکھا کہ رات کے تین بج رہے ہیں میری پھدی اور گانڈ دونوں مقامات پر درد ہورہی تھی گانڈ میں درد ناقابل برداشت حد تک زیادہ تھی میں نے دیکھا وہ بھی میرے ساتھ ہی ننگا لیٹا ہوا ہے اور سامنے ٹی وی پر وہی بلیو فلم چل رہی ہے مجھے دیکھ کر اس کے چہرے پر ایک عجیب سی مسکراہٹ آئی اور اس نے مجھے لیٹے لیٹے گلے سے لگا لیا میں نے محسوس کیا کہ اس کا لن پھر سے شہوت پکڑ رہا ہے میں فوری طورپر اس سے علیحدہ ہوگئی تو اس نے کہا کیا ہوا میڈم میں کچھ نہ بولی تو مجھے پھر سے کسنگ کرنے لگا اس نے مجھے کہا کیا خیال ہے میڈم ایک بار پھر ہوجائے تو میں نے کہا شاکر تم اتنے بے رحم ہو کیا مجھے مارڈالنا چاہتے ہوتو مسکراتے ہوئے کہنے لگا نہیں تو پھر کبھی سہی آج چھوڑ دیتے ہیں اب مجھے چائے کی طلب ہورہی تھی میں نے سوچا کہ اٹھ کر جاﺅں تو مجھ سے اٹھا نہ گیا اس نے مجھے سہارا دے کراٹھایا اور کہنے لگا کیا کرنا ہے تو میں نے اس کو کہا کہ باتھ روم اور کچن میں جانا چاہتی ہوں تو اس نے مجھے کھڑا کر دیا ابھی دو قدم بھی نہ چلی تھی کہ میری آنکھوں کے گرد پھر سے اندھیرا آگیا ایک زبردست چکر آیا اور میں گرنے لگی کہ شاکر نے مجھے سنبھالا دیا اور پکڑ کر باتھ روم لے گیا جہاں میں نے اپنی پھدی اور گانڈ کو دھویا تو گانڈ سے لہو نکل رہا تھا جبکہ پھدی بھی سوجی ہوئی تھی میں نے سر اٹھا کر شاکر کی طرف دیکھا تو مسکراتے ہوئے کہنے لگا پہلی بار تھا اس لئے تھوڑا سا خون نکل آیا پریشانی کی کوئی بات نہیں خیر اس نے مجھے پھر پکڑ کر بیڈ تک پہنچایا اور پھر ننگاہی کچن میں چلا گیا اور دو کپ چائے لے آیا اس نے مجھے سہارا دے کر اٹھا یا اور تکیے کی ٹیک دے کر بٹھا دیا ہم دونوں نے چائے پی اور پھر باتیں کرنے لگے اب بھی مجھے اسی شدت کے ساتھ گانڈ میں درد ہورہا تھا جیسا کہ اس وقت جب شاکر کا لن میری گانڈ کے اندر تھا اس کے علاوہ پھدی کے اندر بھی جلن محسوس ہورہی تھی پھر شاکر بیڈ کے اوپر سیدھا لیٹ گیا اور میں سائیڈ لے کر اس کے ساتھ کندھے پر سر رکھ کرلیٹ گئی اور اس کے سینے کے بالوں کو انگلیوں کے ساتھ کنگھی کرنے لگی میں نوٹ کررہی تھی کہ اس کا لن پھر کھڑا ہوگیا لیکن اب ہم نے کچھ نہ کیا صبح کے پانچ بجے تو شاکر نے اٹھ کر کپڑے پہنے اور مجھ سے اجازت لے کر گاڑی لے کر چلا گیا میں نے بھی کپڑے پہنے اور سو گئی صبح کس وقت ہوئی مجھے نہیں معلوم میری بیٹی کو ملازمہ نے تیار کرکے سکول بھیج دیا میں اٹھی تو دوپہر کے د و بج رہے تھے میرا پورا جسم ٹوٹ رہا تھا درد اب بھی اسی شدت کے ساتھ تھا مجھے بخار بھی ہوگیا تھا میں نے دیکھا بیڈ شیٹ پر منی اور خون کے دھبے تھے میں گرتی پڑتی اٹھی اور بیڈ شیٹ چینج کرکے پھر لیٹ گئی ملازمہ نے کمرے میں ہی مجھے چائے لا کر دی میں نے ایک پین کلر لی لیکن بخار ٹوٹنے کا نام نہیں لے رہا تھا شام کو میں نے شاکر کو فون کیا جو آیا اور مجھے ڈاکٹر کے پاس لے گیا دوائی سے میرا بخار تو ختم ہوگیا لیکن تین روز تک میری گانڈ میں درد ہوتی رہی یہ درد اتنی شدید تھی کہ مجھ سے صحیح طریقہ سے بیٹھا بھی نہیں جاتا تھا مجھے تین روز تک پاخانہ کرنے میں بھی دشواری کا سامنا کرنا پڑتا رہا تاہم تین دن کے بعد میں بالکل ٹھیک ہوگئی اسی روز میں نے شاکر کو پھر فون کیا اور گھر آنے کا کہا لیکن اس نے بتایا کہ اسے کوئی کام ہے اس لئے وہ نہیں آسکے گا تاہم اگلے روز وہ پھر میرے گھر آیا اور ہم نے ایک بار پھر مزہ کیا لیکن میں نے اس روز سے گانڈ مروانے سے توبہ کرلی ہے دوسری بار سیکس کے دوران بھی شاکر نے گانڈ مارنے کی خواہش کا اظہار کیا لیکن میں نے اپنے کانوں کو ہاتھ لگائے جس پر وہ ہنسنے لگا اور اس نے پھر مجھے اس کام کے لئے نہیں کہا پہلی بار سیکس کے دوران شاکر کی ٹائمنگ ایک گھنٹہ سے زیادہ تھی لیکن دوسری بار اس کی ٹائمنگ کم ہوکر بیس سے پچیس منٹ تک رہ گئی اس حوالے سے شاکر نے بتایا کہ پہلی بار کی ٹائمنگ کی وجہ افیون کا استعمال تھا لیکن میں ہر بار سیکس کے لئے افیون استعمال نہیں کرتا ابھی تک میں شاکر کے ساتھ تین بار سیکس کرچکی ہوںاور میری خواہش ہے کہ شاکر کے ساتھ میرا تعلق لانگ ٹرم کے لئے ہو

112 comments:

  1. any lade wants sex contact me faisalabaden@ymail.com or +923143174600

    ReplyDelete
    Replies
    1. mujh se karo janu

      Delete
    2. sadia apna contact number to do

      Delete
    3. Sadia main b hon. Mera num ha +923044687022

      Delete
    4. Hi friends, mai Pakistani hn par es time Sudia hn kya koi larli mug sy sex kary gi. My num 00966 594030544. Sudia ka num h. I am waitting. Plzzzz ans me.

      Delete
    5. sadia call me03235895580

      Delete
    6. hi my name is shakeel u can call me 03129579667

      Delete
    7. ali from lahore contact me 0333-8724832

      Delete
    8. arman from vehari.....0306-2599889

      Delete
    9. Hi me SaiM age 28 from Multan any female join me for real sex ya phone sex full maza and privacy 03100232251

      Delete
  2. very nice story is site ka mimbr kesa bnana pry ga tel me main ne bohat bar sex kia hai main bi apni story shere krna chta hno
    plz tel me
    ilikesexystory@yahoo.com
    likesexstory@yahoo.com my id

    ReplyDelete
  3. meri age 27 saal hai aur mera lan (penis)kafi bara aur mota hai. aur mein pudi chatna (sucking) pudi marna (fucking)aur gand marnay mein expert hon. agar koi larki ya anti faisalabad mein muj se sex karna chahay tu rabta karay..... saima_as2000@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. V nice storie

    ReplyDelete
  5. V nice storie.
    My yahoo ID:
    Mr.kaka001@yahoo.com

    ReplyDelete
  6. very nice story my no 03317285006

    ReplyDelete
  7. VERY NICE ANY ONE FEMALE FOR SEX CALL ME 0333-4848555

    ReplyDelete
  8. 03361609024 female call me faslabad

    ReplyDelete
  9. Any female who wants to enjoy real sex and want secret sex relationship.Please contact me at my e-mail address Sexy.boy00752@yahoo.com Sex satisfaction is my guaranty.

    ReplyDelete
  10. koi bhi lady agr krwana chate hai to is pr rabita kary03229221718 from islamabad

    ReplyDelete
  11. Hi i am zohaib Lahore any lady want to sex please call me this no.0323-5900900

    ReplyDelete
  12. Koi larki mug sy sex kary gi???? 00966 594030544 my saudi num and nightriders22@yahoo.com my id yh facebook py b h. Plz contact me

    ReplyDelete
  13. hi i am anuqa adil mughal app kis time on huty hu batu ma ap sa bat karna chti hu ok i am all su ksa.
    mujha id ma ad ka lana ok ma rat 01.00 am sa 06.00 am tak on rhti hu our kis site ma hu ap ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi anuqa sms me 0333-3627890

      Delete
    2. APKE ID KYA HA MABHE KSA MA HOTA HO

      Delete
  14. hi i am kashif i have 7"inch long cock any lady sex with me please only sms me 03064433118 i contact you back

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya so nais i want bi mur 8in paliz sand your id yahoo and skyep ok i contak u beyyy...

      Delete
  15. Whаt's up, the whole thing is going fine here and ofcourse every one is sharing information, that'ѕ rеаllу еxcellеnt, keep up wгiting.
    My site - captcha bypass software

    ReplyDelete
  16. sham_say_pahlay18@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. Yar koi hy 18 sy km.jo mari gand mary, lund ziyada mota na ho, aj tk andr liya nhy,mgr ab dil kr rha hy.
    ch hashmi@hotmail.com
    karachi mn. agr mjy b gand dy ga.to phr jo chahy kary

    ReplyDelete
  18. any lady want to sex plz call me at 03024893146 Lahore

    ReplyDelete
  19. kiranaftab944@yahoo.com my facebook id

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi call me 0333-4848555

      Delete
    2. hi kiram sms me 0333-3627890

      Delete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  21. any girls want 7.5??
    i m virgin boy.contact me.
    stopit.0007@yahoo.com

    ReplyDelete
  22. ya
    stopit kaha hu jinab ap.

    ReplyDelete
  23. I have 8 inch long penis pls cotect me for sex
    03016989089

    ReplyDelete
  24. VERY NICE ANY ONE FEMALE FOR SEX CALL ME 0333-4848555
    Reply

    ReplyDelete
  25. SIRF SERIOS LARKI YA ANTY JO SERIOS MA SEX KE KHAWASH RAKHTE HO WHO RABAT KARA i am ali my cock 6 inch ha.our mare age 24 sall ha gora colour ha mara cock 6 inch ha. our muja sex ka both shok h aour both bar kar choka ho .our larki our urta hoth enjoy karte ha agar koi larki y aourat mare sat sex karna chate ho to pl is email id ma sirf mail kar lakin sirf sesios lady jo y akam karna chate ho mara email id abbasi.ali2000@gmail.com

    ReplyDelete
  26. i am in ksa any one want to sex with me i am 23 m 0504705446

    ReplyDelete
  27. my yahoo id is rehannrehan440 and fbook id jabbarpanhwer@yahoo.com plz contect me ...jo bhi only ksa me ho

    ReplyDelete
  28. any girl or aunty want to sex with me. i am avilable. plz contact with me. 0335-7895252

    ReplyDelete
  29. only girls for Multan and Lahore call me,
    0307-7376220 Zong no

    ReplyDelete
  30. sex on call if any girl want call me 03339940214

    ReplyDelete
  31. mujh se karo janu both boki hn 03339921894 mokan

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi jaan tm bohat bohat boki ho or mai b sms with ur name 0333-3627890

      Delete
    2. timyge@gmail.com facebook id for hott story

      Delete
  32. hi i am sobia khan mianwali and call me 03034976108 both dil karta hy sex k ly .

    ReplyDelete
  33. only girls for Multan and Lahore call me,
    0307-7376220 Zong no

    ReplyDelete
  34. any female from Lahore O3334848555

    ReplyDelete
  35. sex in lahore only gril 03244181344

    ReplyDelete
  36. Do you ever desire to get out from routine and experience the thrill?

    I am young athletic type body and have strong getup for having relation with girl/women from Lahore, this relation can be a long term depends upon our mutual chemistry. Girl/women of any age for fun and hang outs contact me: 03354096551 / asifmir82@yahoo.com

    ReplyDelete
  37. any anti from lahore want sex pls contat tjmunda@gmail.com only lahore

    ReplyDelete
  38. so sad bad story really bhai phali bat tu ya k ap ko sex karny sy pahly coundom use karna chay tha taky us ke ezat be barqarar rahy 2nd ap ny ya galat keya k shadi kar k pher again us ke lyf tabha ke always safe both side , if any girl wana safe secret relation plz contect me 03222288875 i am 25 year enocent boy from lahore , every thing will be save i live alone in lahore and do private job e mail hearboy74@yahoo.com

    ReplyDelete
  39. beautiful and hot story i like this story same i want to so big cock fuck me and so long time fucking so good one hour or more
    ruksi

    ReplyDelete
    Replies
    1. plz call me 0333-4848555

      Delete
    2. if any girl want real secret relation plz cal me 03233388875, i am enocent boy from lahore live alone and doing good job here/

      Delete
    3. I CAN FUCK YOU MORE THAN 40 MIN AND IN 24 FOUR HOUR MORE THAN 10 TIME, MY NUM IS 03015195890

      Delete
    4. Hi Ruksi sms me 0333-3627890

      Delete
    5. any hot female 4 love& talk cot gopikishan1980@yahoo.com

      Delete
  40. koi lady mujh say dostee kray gi
    03436908467

    ReplyDelete
  41. very Good Story dear now who your pusi

    ReplyDelete
  42. gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy
    hotssexy803@yahoo.com
    0315-7188777

    ReplyDelete
  43. >my name muhammad shahzad from islamabad koie islamabad ki koie anti yaa koie larki muja sa rabta karay 03145334018

    ReplyDelete
  44. >my name muhammad shahzad from islamabad koie islamabad ki koie anti yaa koie larki muja sa rabta karay 03145334018

    ReplyDelete
  45. gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy
    hotssexy803@yahoo.com
    0315-7188777

    ReplyDelete
  46. he you...I like big boobs & small bur....

    ReplyDelete
    Replies
    1. koi gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy bcoz darya ko behtay rehna chahiay
      hotssexy803@yahoo.com
      0315-7188777

      Delete
  47. hi sobia mere sathe karo gi sex es no par rabta karo,03152863580

    ReplyDelete
  48. any sweet girl ya anti long tim secrit sex chahiy to contect me
    03334844865

    ReplyDelete
  49. rawalpindi/islmabd ki larki ya 35 tak ki aunty, jo hot ho,, mujse rabta karey,,,jo mjse milne k baad kisi se share na karey, or bas apas me baat rakhey,,, mera El 5.5 hai but i will make such type of love k bht heraan reh jaugi ap... Email: naughty_sam85@yahoo.com

    ReplyDelete
  50. rawalpindi/islmabd ki larki ya 35 tak ki aunty, jo hot ho,, mujse rabta karey,,,jo mjse milne k baad kisi se share na karey, or bas apas me baat rakhey,,, mera El 5.5 hai but i will make such type of love k bht heraan reh jaugi ap... Email: naughty_sam85@yahoo.com

    ReplyDelete
  51. rawalpindi/islmabd ki larki ya 35 tak ki aunty, jo hot ho,, mujse rabta karey,,,jo mjse milne k baad kisi se share na karey, or bas apas me baat rakhey,,, mera El 5.5 hai but i will make such type of love k bht heraan reh jaugi ap... Email: naughty_sam85@yahoo.com

    ReplyDelete
  52. koi gandoo ya female (girl / aunty ) sex k leay rabta kr skti hy bcoz darya ko behtay rehna chahiay
    hotssexy803@yahoo.com
    0315-7188777

    ReplyDelete
  53. koye isb ki sexy aunti fuck karwana chti ho to contact me age limet nahi shokeen ho or full sexy ho ian 29 male form isb contact me vich.rak88@yahoo.com

    ReplyDelete
  54. Any Big Boobs lady age above 20 years From Rawalpindi, Islamabad, taxila wahcantt. wanna passionate sex than contact me 0300-5517713

    Asad

    ReplyDelete
  55. Any Big Boobs lady age above 20 years From Rawalpindi, Islamabad, taxila wahcantt. wanna passionate sex than contact me 0300-5517713

    Asad

    ReplyDelete
  56. or mail me at aaa786_leo@yahoo.com
    Asad

    ReplyDelete
  57. ha koi ju hum sa bhi bat kary my id

    ReplyDelete
  58. ھوٹ بولنے کی بھی حد ہوتی ہے جس کو دیکھو ایک انداز اپنایا ہوا ہے کہانی لکھنے کا یا تو کہانی لکھنے سے پہلے صاف کہہ دو کہ یہ کہانی جھوٹی ہے اور صرف تفریح کے لیئے اور اگر سچی کہانی ہو تو اس کے بارے میں کہنے کی ضرورت نہیں پڑتی اس کو پڑھنے سے ہی پتہ چل جاتا ہے کہ یہ کہانی سچی ہے
    agr ap ke ye kane sahe ah to call karo 03213668952

    ReplyDelete
  59. All idiots...
    This is only 4 experience...

    ReplyDelete
  60. sub log hwas pori krny k liy no ly or dy rehy hen but I want god friend ship connect me 03222292092

    ReplyDelete
  61. Any female fro isb/rwp who wants to enjoy real sex and want secret sex relationship.Please contact me at my e-mail address alisaif124@yahoo.com Sex satisfaction is my guaranty.

    ReplyDelete
  62. Main Rashida

    koi mujse dosti kare ga sex k ly muje sex bot passand ha please any one call me and fuck me...Plsss.. jb cahen call kren or muje choden jese ap cahen...

    03008928672
    03467429866

    ReplyDelete
  63. koye rwp/isb ki sexy aunti fuck karwana chti ho to contact me age limet nahi shokeen ho or full sexy ho ian 29 male form rwp contact me 0312-4405733

    ReplyDelete
  64. koye rwp/isb ki sexy aunti fuck karwana chti ho to contact me age limet nahi shokeen ho or full sexy ho ian 29 male form rwp contact me 0312-4405733

    ReplyDelete
  65. I have 8 inches big cock. I'm 20. From multan. Any girl or aunty contact me for sex!my id is kashifilyas21@gmail.com

    ReplyDelete
  66. Nice story. My name is furqan zeshan 4rm lhr. Mra lun 7.5inch lamba or 3.inch mota rol hn. Mja sex ka bht bhokha ho. Or agr koi sex ki bholi larki aunty ya houswife ya koi virgien hn to cntct kra. 03084375425 03364144676 03361486775 ma hr trha ka sex kro ga. Or jo b rabta kra ge us ki marzi k mutbq kro ga sex.

    ReplyDelete
  67. Aik din main gand aur 2 dafa phudi kaisay mari

    urdu sex story, xxx photos and video free
    www.crazesex7.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. ج03316305589 گرم لرکیاں اورآنٹیاں رابطہ کریں

    ReplyDelete
  69. koi female hy jo raz mn apni garmi khatm krna chahti ho plz abi contact kr ley.
    +923468369523

    ReplyDelete
  70. agr koi larki complete razdari k sath sirf phone sex karna chahti ho to mukamil etebar k sath phone kare . bus mje phone per farigh kare or khud b maze le or sex ke bare main boht tips dn ga really.

    03332234456

    ReplyDelete
  71. ha koi aj bhi marad ju mujhay chud sakta hu our mujhy bhi raliz karway ma dar sa huti hu.kam sa kam 25 minat ma.

    ReplyDelete
  72. hi my email naseer.gul11@gmail.com phir main ap ko phone number dun ga from karachi.

    ReplyDelete